CORNING OPTICAL COMMUNICATIONS POLSKA SP. Z O.O.

Customer Service Supervisor

CORNING OPTICAL COMMUNICATIONS POLSKA SP. Z O.O.O firmie

  • Łódź, Stryków

  • Ogłoszenie wygasło dzień temu
  • Pełny etat
  • Kierownik
Dołącz do zespołu, w którym
możesz liczyć na innych.
 
Jesteśmy światowym liderem rozwiązań optycznych dla przemysłu. Co robimy w Polsce? Rewolucjonizujemy komunikację! W naszym zakładzie w Strykowie pod Łodzią projektujemy
i produkujemy kable światłowodowe, dzięki którym miliardy ludzi na całym świecie mogą korzystać z portali społecznościowych, oglądać filmy HD czy robić zakupy w sieci.


Dojeżdża do nas autobus miejski linii 60C.
W 2018 r. zajęliśmy I miejsce w konkursie „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”.
Nasz zakład jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dołącz do naszego zespołu jako:
  • Dojeżdża do nas autobus
    miejski linii 60C.
  • W 2018r. zajęliśmy I miejsce
    w konkursie "Pracodawca -
    organizator pracy bezpieczenej".
  • Nasz zakład jest
    przystosowany do potrzeb
    osób niepełnosprawnych
kreska
Join to our team as:
Customer Service Supervisor 

Temporarry contract

kreska
Miejsce pracy: Łódź (okolice), Stryków

Responsibilities:

  • Supervise the day-to-day operations of Customer Care Specialists in the performance of their responsibilities, ensuring compliance and responsiveness to customer requirements.  This includes: answering customer inquiries about products and services; creating, receiving, processing, expediting, and troubleshooting orders; generating order and sales information for internal and external customers
  • Manage your team ( ca. 10 people) including tasks such as of team development, succession planning, people and career development and performance management
  • Develop and implement an optimized process workflow to drive efficiency and effectiveness
  • Drive customer/market cross training and the adoption of new processes and tools within the Customer Care Team
  • Develop and maintain key performance measures
  • Prioritize and balance workload requirements within the team
  • Establish and maintain internal network of commercial and operations contacts to ensure coordination with business sales strategy
  • Represent Customer Care on cross-functional teams – for example such as Sales Organization, Supply Chain, Knowledge Management

Qualifications:

  • Must be fluent in English. Further languages are a plus
  • Proven experience with a Key Account
  • Proven leadership skills – including the ability to negotiate and resolve issues across multiple functions within the organization
  • Proven history of managerial expertise – including the ability to lead by example, navigate conflict resolution, motivate, mentor and coach
  • Demonstrated ability with time management, and problem solving
  • Excellent communication skills - friendly, confident manner with all levels
  • Strong project management and communications skills to direct internal teams
  • Proficiency with Windows, MS Office Suite, SAP/ECC and Internet Explorer required
  • Willingness and ability to travel to other Corning sites and customers as needed
  • Relevant experience in delivering and managing a Customer  Support organization
  • Demonstrated track record of successful customer service business results, including delivering agreed service levels, training levels and process improvement initiative
  • Experience in the telecom industry is desired
  • Work experience in a Commercial function
  • Work experience in a global company
  • Demonstrated track record of working with multiple functions within Corning and/or the customer to close a sale

We offer:

  • participation in international projects
  • social benefits found
  • competitive salary according to experience & competences
  • multisport card
  • annual bonus
  • co-financing meals in the company's canteen
  • private medical care
  • benefits for parents*

 

* holidays for children, preschool & school starter kits, gifts for Children’s Day

Dołącz do nas, by łączyć świat!
 
 
 
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Strykowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
 
 
Polityka informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy
(oraz współpracy) w Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
 
Szanowni Państwo,
W związku z obowiązkami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) przekazujemy informacje dotyczące sposobu przetwarzania Państwa danych oraz przysługujących z tego tytułu uprawnień.
 
Administrator Danych Osobowych
Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych jest Corning Optical Communications Polska spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Smolicach 1E (95-010) Stryków (dalej jako: „Spółka”).
 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt drogą elektroniczną na adres [email protected]
 
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Spółkę
 
A. W przypadku osób ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dane osobowe w zakresie wynikającym z przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku ze wskazanym wyżej aktem.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a określonych w wyżej wymienionym akcie jest obowiązkowe co wynika z jego treści. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
 
Nie wymagamy podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z wyżej przytoczonych przepisów prawa pracy. Jeśli jednak dane takie zostaną przez Kandydata przekazane w dokumentach aplikacyjnych (np. wizerunek kandydata w postaci jego zdjęcia) jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych. Podanie danych w tym zakresie jest dobrowolne i całkowicie fakultatywne.
 
B. W przypadku osób ubiegających się o nawiązanie współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej, dane osobowe w zakresie wskazanym w przesłanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie jego zgody.
 
Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w procesie rekrutacji jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia wzięcie udziału w procesie rekrutacji.
 
C. Zarówno w przypadku Kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilnoprawnej przetwarzanie danych osobowych w celach wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę, odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie zgody.
 
W przypadku wyrażenia zgody przez Kandydata, jego dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez Spółkę w bazie kandydatów do pracy (na poczet przyszłych procesów rekrutacji). Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia realizację wyżej wymienionego celu.
 
Uprawnienia Kandydatów do pracy (oraz współpracy) w zakresie przetwarzanych danych
Spółka gwarantuje spełnienie wszystkich praw przysługujących Kandydatom do pracy (oraz współpracy),
a wynikających z RODO to jest:
  • prawo dostępu do danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do przenoszenia danych – dotyczy Kandydatów do pracy, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w określonym celu, a przetwarzanie ich danych odbywa się w formie elektronicznej.
 
W przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody przez Kandydata przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w każdym czasie bez podania przyczyny, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Niezależnie od uprawnień przysługujących powyżej w związku z przetwarzaniem danych osobowych, Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przekazywanie danych osobowych
Państwa dane osobowe:
  • mogą być przekazywane do podmiotów świadczących na rzecz Spółki usługi techniczne i informatyczne, w tym podmiotów z Grupy Kapitałowej Corning (np. w zakresie hostingu poczty elektronicznej, utrzymania systemów informatycznych), podmiotów doradczych, kancelarii prawnych, podmiotów świadczących usługi wsparcia w procesach rekrutacji, a także oferujących usługi doradztwa personalnego (jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje bezpieczeństwo Państwa danych poprzez zawarcie z tymi podmiotami umów powierzenia przetwarzania danych lub umów udostępnienia danych osobowych);
  • mogą być przekazywane przez Spółkę poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje wymagane prawnie środki ochrony danych osobowych, którymi będą (w zależności od przypadku): i) przekazanie danych w ramach grupy kapitałowej Corning w oparciu o wiążące reguły korporacyjne, ii) przekazanie danych do podmiotu zlokalizowanego w państwie trzecim, w stosunku do którego została wydana decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z wymaganiami art. 45 RODO, iii) przekazanie danych realizowane na podstawie zawartej z podmiotem trzecim umowy o transfer danych opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, iv) przekazanie danych odbywające się do podmiotu trzeciego zlokalizowanego w USA, który uczestniczy w programie Privacy Shield. Osobie, której dane są przekazywane w powyżej wskazanym przypadku przysługuje prawo do uzyskania kopii informacji na temat stosowanych zabezpieczeń. Więcej informacji dotyczących stosowanych przez Spółkę środków bezpieczeństwa związanych z przekazywaniem danych poza obszar EOG można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Spółkę.
 
Okres przechowywania danych osobowych
Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko. W przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody wyrażonej w tym celu, nie dłużej jednak niż przez 12 miesięcy.
 
Dołącz do zespołu, w którym
możesz liczyć na innych.
 
Jesteśmy światowym liderem rozwiązań optycznych dla przemysłu. Co robimy w Polsce? Rewolucjonizujemy komunikację! W naszym zakładzie w Strykowie pod Łodzią projektujemy
i produkujemy kable światłowodowe, dzięki którym miliardy ludzi na całym świecie mogą korzystać z portali społecznościowych, oglądać filmy HD czy robić zakupy w sieci.


Dojeżdża do nas autobus miejski linii 60C.
W 2018 r. zajęliśmy I miejsce w konkursie „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”.
Nasz zakład jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dołącz do naszego zespołu jako:
Join to our team as:
Customer Service Supervisor 

Temporarry contract

Responsibilities:

  • Supervise the day-to-day operations of Customer Care Specialists in the performance of their responsibilities, ensuring compliance and responsiveness to customer requirements.  This includes: answering customer inquiries about products and services; creating, receiving, processing, expediting, and troubleshooting orders; generating order and sales information for internal and external customers
  • Manage your team ( ca. 10 people) including tasks such as of team development, succession planning, people and career development and performance management
  • Develop and implement an optimized process workflow to drive efficiency and effectiveness
  • Drive customer/market cross training and the adoption of new processes and tools within the Customer Care Team
  • Develop and maintain key performance measures
  • Prioritize and balance workload requirements within the team
  • Establish and maintain internal network of commercial and operations contacts to ensure coordination with business sales strategy
  • Represent Customer Care on cross-functional teams – for example such as Sales Organization, Supply Chain, Knowledge Management

Qualifications:

  • Must be fluent in English. Further languages are a plus
  • Proven experience with a Key Account
  • Proven leadership skills – including the ability to negotiate and resolve issues across multiple functions within the organization
  • Proven history of managerial expertise – including the ability to lead by example, navigate conflict resolution, motivate, mentor and coach
  • Demonstrated ability with time management, and problem solving
  • Excellent communication skills - friendly, confident manner with all levels
  • Strong project management and communications skills to direct internal teams
  • Proficiency with Windows, MS Office Suite, SAP/ECC and Internet Explorer required
  • Willingness and ability to travel to other Corning sites and customers as needed
  • Relevant experience in delivering and managing a Customer  Support organization
  • Demonstrated track record of successful customer service business results, including delivering agreed service levels, training levels and process improvement initiative
  • Experience in the telecom industry is desired
  • Work experience in a Commercial function
  • Work experience in a global company
  • Demonstrated track record of working with multiple functions within Corning and/or the customer to close a sale

We offer:

  • participation in international projects
  • social benefits found
  • competitive salary according to experience & competences
  • multisport card
  • annual bonus
  • co-financing meals in the company's canteen
  • private medical care
  • benefits for parents*

 

* holidays for children, preschool & school starter kits, gifts for Children’s Day

 
 
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Strykowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
 
 
Polityka informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy
(oraz współpracy) w Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
 
Szanowni Państwo,
W związku z obowiązkami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) przekazujemy informacje dotyczące sposobu przetwarzania Państwa danych oraz przysługujących z tego tytułu uprawnień.
 
Administrator Danych Osobowych
Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych jest Corning Optical Communications Polska spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Smolicach 1E (95-010) Stryków (dalej jako: „Spółka”).
 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt drogą elektroniczną na adres [email protected]
 
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Spółkę
 
A. W przypadku osób ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dane osobowe w zakresie wynikającym z przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku ze wskazanym wyżej aktem.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a określonych w wyżej wymienionym akcie jest obowiązkowe co wynika z jego treści. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
 
Nie wymagamy podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z wyżej przytoczonych przepisów prawa pracy. Jeśli jednak dane takie zostaną przez Kandydata przekazane w dokumentach aplikacyjnych (np. wizerunek kandydata w postaci jego zdjęcia) jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych. Podanie danych w tym zakresie jest dobrowolne i całkowicie fakultatywne.
 
B. W przypadku osób ubiegających się o nawiązanie współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej, dane osobowe w zakresie wskazanym w przesłanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie jego zgody.
 
Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w procesie rekrutacji jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia wzięcie udziału w procesie rekrutacji.
 
C. Zarówno w przypadku Kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilnoprawnej przetwarzanie danych osobowych w celach wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę, odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie zgody.
 
W przypadku wyrażenia zgody przez Kandydata, jego dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez Spółkę w bazie kandydatów do pracy (na poczet przyszłych procesów rekrutacji). Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia realizację wyżej wymienionego celu.
 
Uprawnienia Kandydatów do pracy (oraz współpracy) w zakresie przetwarzanych danych
Spółka gwarantuje spełnienie wszystkich praw przysługujących Kandydatom do pracy (oraz współpracy),
a wynikających z RODO to jest:
  • prawo dostępu do danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do przenoszenia danych – dotyczy Kandydatów do pracy, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w określonym celu, a przetwarzanie ich danych odbywa się w formie elektronicznej.
 
W przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody przez Kandydata przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w każdym czasie bez podania przyczyny, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Niezależnie od uprawnień przysługujących powyżej w związku z przetwarzaniem danych osobowych, Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przekazywanie danych osobowych
Państwa dane osobowe:
  • mogą być przekazywane do podmiotów świadczących na rzecz Spółki usługi techniczne i informatyczne, w tym podmiotów z Grupy Kapitałowej Corning (np. w zakresie hostingu poczty elektronicznej, utrzymania systemów informatycznych), podmiotów doradczych, kancelarii prawnych, podmiotów świadczących usługi wsparcia w procesach rekrutacji, a także oferujących usługi doradztwa personalnego (jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje bezpieczeństwo Państwa danych poprzez zawarcie z tymi podmiotami umów powierzenia przetwarzania danych lub umów udostępnienia danych osobowych);
  • mogą być przekazywane przez Spółkę poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje wymagane prawnie środki ochrony danych osobowych, którymi będą (w zależności od przypadku): i) przekazanie danych w ramach grupy kapitałowej Corning w oparciu o wiążące reguły korporacyjne, ii) przekazanie danych do podmiotu zlokalizowanego w państwie trzecim, w stosunku do którego została wydana decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z wymaganiami art. 45 RODO, iii) przekazanie danych realizowane na podstawie zawartej z podmiotem trzecim umowy o transfer danych opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, iv) przekazanie danych odbywające się do podmiotu trzeciego zlokalizowanego w USA, który uczestniczy w programie Privacy Shield. Osobie, której dane są przekazywane w powyżej wskazanym przypadku przysługuje prawo do uzyskania kopii informacji na temat stosowanych zabezpieczeń. Więcej informacji dotyczących stosowanych przez Spółkę środków bezpieczeństwa związanych z przekazywaniem danych poza obszar EOG można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Spółkę.
 
Okres przechowywania danych osobowych
Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko. W przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody wyrażonej w tym celu, nie dłużej jednak niż przez 12 miesięcy.
 
Dołącz do nas, by łączyć świat!
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy