Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Administrator danych

KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI,
ul. Makowa 6B, 20-442 Lublin

Cele przetwarzania

  • ocena kwalifikacji kandydata do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI na określonym stanowisku
  • ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI na określonym stanowisku
  • wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Podstawy prawne przetwarzania

Obowiązek prawny

Umowa o pracę

Twoja zgoda

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane w imieniu KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Prawa związane z przetwarzaniem danych

  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych
  • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania
  • inne prawa określone w informacji szczegółowej
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Customer Service Support - Język Angielski I Niemiecki

AmerPharmaO firmie

AmerPharma

Makowa 6b

Lublin

AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w 29 krajach. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały w 2018 roku docenione Wyróżnieniem w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii „Młode Firmy”.

Obecnie poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko:
Customer service support
(język angielski i niemiecki)
Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

  • Bieżąca, sprawna obsługa klientów biznesowych dla firmy w kraju i za granicą, z szeroko rozumianej branży sportowej, żywności naturalnej, funkcjonalnej i odżywkowej – nie musisz pozyskiwać klientów
  • udział w targach zagranicznych

Wymagania:

  • wymagana biegła znajomość dwóch języków: angielski i niemiecki (poziom znajomości będzie sprawdzany podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
  • znajomość branży żywności funkcjonalnej lub sportowej lub odżywek lub suplementów diety będzie atutem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, zaangażowanie,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Dropbox, Google Drive)

NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA, NAUCZYMY CIĘ WSZYSTKIEGO ;)

Oferujemy:

  • Ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno – zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni)
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów
  • zwiedzanie świata z firmą.

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w Amerpharmie?

- dobrą pensję, która zawsze jest na czas

- atmosferę

- możliwość rozwoju i awansu

Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w 29 krajach. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały w 2018 roku docenione Wyróżnieniem w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii „Młode Firmy”.

Obecnie poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko:
Customer service support
(język angielski i niemiecki)

Opis stanowiska:

  • Bieżąca, sprawna obsługa klientów biznesowych dla firmy w kraju i za granicą, z szeroko rozumianej branży sportowej, żywności naturalnej, funkcjonalnej i odżywkowej – nie musisz pozyskiwać klientów
  • udział w targach zagranicznych

Wymagania:

  • wymagana biegła znajomość dwóch języków: angielski i niemiecki (poziom znajomości będzie sprawdzany podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
  • znajomość branży żywności funkcjonalnej lub sportowej lub odżywek lub suplementów diety będzie atutem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, zaangażowanie,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Dropbox, Google Drive)

NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA, NAUCZYMY CIĘ WSZYSTKIEGO ;)

Oferujemy:

  • Ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno – zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni)
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów
  • zwiedzanie świata z firmą.

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w Amerpharmie?

- dobrą pensję, która zawsze jest na czas

- atmosferę

- możliwość rozwoju i awansu

Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne