Oferta pracy

Customer Service Support Specialist

iSpot Poland Sp. z. o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych serwisu iSpot za pośrednictwem telefonu oraz nowoczesnych kanałów komunikacji

  • Wsparcie dla partnerów biznesowych Serwisu w zakresie procesowania zleceń serwisowych

  • Wsparcie merytoryczne z zakresu customer servis support dla pozostałych działów iSpot

  • Procesowanie reklamacji Klientów serwisowych

  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu realizacji powierzonych zadań

  • Budowanie pozytywnego wizerunku Serwisu iSpot oraz długofalowych relacji z Klientami

Nasze wymagania

  • Min. roczne doświadczenie w branży Call/Contact Center, w obsłudze Klienta

  • Znajomość środowiska Apple (warunek konieczny)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne

  • Umiejętność utrzymywania długofalowych relacji z Klientami

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętność prowadzenia korespondencji poprawnych stylistycznie, językowo i gramatycznie

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość przepisów prawa konsumenckiego

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach

  • Wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem (dzielimy się wiedzą)

  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opiek medyczna, karta sportowa, dopłata do wypoczynku, zniżki pracownicze, ubezpieczenie na życie)

  • Praca z nowymi technologiami

  • Fajny zespół! :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna