Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Service Team Lead
Michael Page
Łódzkie
łódzkie- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Kierownik / Koordynator
Customer Service Team LeadNumer ref.: JN -112021-4536243
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Team Lead.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest wiodący światowy dostawca odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru. Organizacja prężnie rozwija się i rokrocznie notuje wzrosty, poszerzając jednocześnie swoje usługi o te najbardziej zaawansowane technologicznie.
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za koordynowanie kilkunasto-osobowego zespołu Customer Service i zapewnienie terminowości realizowanych usług
- Wspieranie zespołu i koordynacja przydzielonych zadań
- Odpowiedzialność za wskaźniki efektywności KPI działu Customer Service i działania zmierzające poprawie i usprawnieniu ich realizacji
- Zapewnienie właściwej komunikacji i potwierdzenia zamówień dla klientów oraz fakturowania zgodnie z ustalonym cyklem
- Nadzorowanie danych systemowych odnośnie klientów
- Przyjmowanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień kluczowych klientów
- Monitorowanie i podejmowanie stosownych działań odnośnie planów sprzedaży, limitów udzielanych kredytów oraz zaległych płatności
- Współpraca z Łańcuchem Dostaw i Sprzedażą w celu osiągnięcia planów sprzedaży oraz informowanie o wszystkich zagrożeniach realizacji zobowiązań wobec klientów lub osiągnięcia planów sprzedaży
- Kontakt z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta i Logistyki w celu zapewnienia poprawnej wymiany informacji i spełnienia oczekiwań klientów
- Ciągłe doskonalenie procesów logistycznych
Profil kandydata
- Wyższe wykształcenie (preferowana z obszaru Logistyka)
- Doświadczenie w zarządzaniu obszarem customer service (order management) w firmach produkcyjnych - warunek konieczny
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem jako lider lub koordynator
- Rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz analityczne
- Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
- Znajomość narzędzi MS Office
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Atrakcyjna, rozwojowa rola Koordynatora zespołu Customer Service
- Realna szansa wpływu na kształt obszaru zarządzania obsługą klienta
- Aktywny udział w nowych projektach
- Stabilna umowa o pracę
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
Ogłoszenie archiwalne