Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Team Lead (m/w)

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 21.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Ingram Micro Commerce & Fulfillment jest wiodącym dostawcą usług dla branży e-commerce na terenie całej Europy, w tym szytych na miarę, kompleksowych, wielokanałowych rozwiązań logistycznych i dystrybucyjnych B2C.

 

Największy udział w portfolio klientów Ingram Micro mają branże modowa, home & living, kosmetyczna oraz elektroniczna. Firma oferuje szeroki zakres zintegrowanych, innowacyjnych rozwiązań fulfilment, wspierających procesy sprzedażowe.

 

Aktualnie, w związku z otwarciem nowej inwestycji w Goleniowie, dla jednej z większych grup modowych w Europie poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Service Team Lead (m/w)
Goleniów

Jeśli doskonale komunikujesz się w języku angielskim, lubisz pracować z ludźmi, jesteś otwarty i bardzo dobrze czujesz się w międzynarodowym środowisku biznesowym mamy dla Ciebie doskonala oferte pracy. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w kontakcie z klientem B2B, potrafi wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom i doskonale radzi sobie w sytuacjach kryzysowych, bądź wymagajacych natychmiastowej reakcji i działania. Zalezy nam na kandydacie, ktory bedzie potrafil wprowadzic najwyzsze standardy obslugi Klienta w zespole, przy jednoczesnym zapewnieniu w nim dobrej i przyjaznej atmosfery, sprzyjajcej codziennej pracy. Jesli spelniasz nasze oczekiwania – aplikuj juz dzis! Czekamy właśnie na Ciebie!


Obowiązki:

  • Koordynowanie pracy zespolu Customer Service
  • Codzienny kontakt z Klientem B2B, w celu zapewnienia sprawnej komunikacji i przepływu informacji
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem B2B opartych na zaufaniu
  • Szybkie reagowanie na zapytania klienta i umiejętność rozwiązywania potencjalnych problemów
  • Przygotowywanie lub nadzór nad przygotowywaniem raportów i danych dla klienta B2B
  • Koordynowanie i delegowanie pracy wewnątrz zespołu
  • Scisly kontakt z dzialem CS oraz logistycznym po stronie Klienta
  • Monitorowanie efektywnosci pracy i satysfakcji z prowadzonych dzialan
  • Nadzorowanie wysokiej jakosci obslugi klienta i przestrzegania standardow
  • On-boarding nowych pracownikow, szkolenie ich i motywowanie
  • Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z Partnership Manager

Wymagania:

  • Minimum 2-3 letnie doswiadczenie w obszarze Customer Service (CS w branzy B2B bedzie dużym atutem)
  • Doswiadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Biegla znajomosc jezyka angielskiego zarowno w mowie jak i pismie
  • Umiejetnosc utrzymywania dlugotrwalych, przyjaznych relacji z Klientem
  • Wielozadaniowowsc, umiejetnosc priorytetyzowania i delegowania obowiazkow
  • Otwartosc, charyzma, wysokie standardy kultury osobistej
  • Bardzo dobra, prakatyczna znajomosc pakietu MS Office, w szczegolnosci Excela i PowerPointa
  • Wykształcenie licencjackie/wyższe z zakresu komunikacji, zarządzania, ekonomii, logistyki mile widziane

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej i prężnie rozwijajacej się, międzynarodowej organizacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitow
  • Możliwość uczestnictwa w tworzeniu procedur i standardów dla nowopowstałego oddziału
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy, wśród osób będacych pasjonatami w swoich dziedzinach
  • Możliwość realizowania swoich pomysłów, dzięki szybkiemu i krótkiemu procesowi decyzyjnemu
  • Swobodę działania, realny wpływ na rozwój firmy
  • Niezbędne narzędzia.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z Klientem z branży fashion
Jestes zainteresowany? Złóż swoją aplikację w języku angielskim klikając w przycisk "Aplikuj".
Czekamy na Twoją aplikację.

 

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie internetowej: www.pl.ingrammicro.eu

 


Prosimy o zamieszczenie w aplikacji poniższego oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych."


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.