Ta oferta pracy jest nieaktualna od 178 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Team Lead (m/w)

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 21.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ingram Micro Commerce & Fulfillment jest wiodącym dostawcą usług dla branży e-commerce na terenie całej Europy, w tym szytych na miarę, kompleksowych, wielokanałowych rozwiązań logistycznych i dystrybucyjnych B2C.

     

    Największy udział w portfolio klientów Ingram Micro mają branże modowa, home & living, kosmetyczna oraz elektroniczna. Firma oferuje szeroki zakres zintegrowanych, innowacyjnych rozwiązań fulfilment, wspierających procesy sprzedażowe.

     

    Aktualnie, w związku z otwarciem nowej inwestycji w Goleniowie, dla jednej z większych grup modowych w Europie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Customer Service Team Lead (m/w)
    Goleniów

    Jeśli doskonale komunikujesz się w języku angielskim, lubisz pracować z ludźmi, jesteś otwarty i bardzo dobrze czujesz się w międzynarodowym środowisku biznesowym mamy dla Ciebie doskonala oferte pracy. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w kontakcie z klientem B2B, potrafi wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom i doskonale radzi sobie w sytuacjach kryzysowych, bądź wymagajacych natychmiastowej reakcji i działania. Zalezy nam na kandydacie, ktory bedzie potrafil wprowadzic najwyzsze standardy obslugi Klienta w zespole, przy jednoczesnym zapewnieniu w nim dobrej i przyjaznej atmosfery, sprzyjajcej codziennej pracy. Jesli spelniasz nasze oczekiwania – aplikuj juz dzis! Czekamy właśnie na Ciebie!


    Obowiązki:

    • Koordynowanie pracy zespolu Customer Service
    • Codzienny kontakt z Klientem B2B, w celu zapewnienia sprawnej komunikacji i przepływu informacji
    • Budowanie długotrwałych relacji z klientem B2B opartych na zaufaniu
    • Szybkie reagowanie na zapytania klienta i umiejętność rozwiązywania potencjalnych problemów
    • Przygotowywanie lub nadzór nad przygotowywaniem raportów i danych dla klienta B2B
    • Koordynowanie i delegowanie pracy wewnątrz zespołu
    • Scisly kontakt z dzialem CS oraz logistycznym po stronie Klienta
    • Monitorowanie efektywnosci pracy i satysfakcji z prowadzonych dzialan
    • Nadzorowanie wysokiej jakosci obslugi klienta i przestrzegania standardow
    • On-boarding nowych pracownikow, szkolenie ich i motywowanie
    • Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z Partnership Manager

    Wymagania:

    • Minimum 2-3 letnie doswiadczenie w obszarze Customer Service (CS w branzy B2B bedzie dużym atutem)
    • Doswiadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
    • Biegla znajomosc jezyka angielskiego zarowno w mowie jak i pismie
    • Umiejetnosc utrzymywania dlugotrwalych, przyjaznych relacji z Klientem
    • Wielozadaniowowsc, umiejetnosc priorytetyzowania i delegowania obowiazkow
    • Otwartosc, charyzma, wysokie standardy kultury osobistej
    • Bardzo dobra, prakatyczna znajomosc pakietu MS Office, w szczegolnosci Excela i PowerPointa
    • Wykształcenie licencjackie/wyższe z zakresu komunikacji, zarządzania, ekonomii, logistyki mile widziane

    Oferujemy:

    • Pracę w renomowanej i prężnie rozwijajacej się, międzynarodowej organizacji
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pakiet benefitow
    • Możliwość uczestnictwa w tworzeniu procedur i standardów dla nowopowstałego oddziału
    • Miłą i przyjazną atmosferę pracy, wśród osób będacych pasjonatami w swoich dziedzinach
    • Możliwość realizowania swoich pomysłów, dzięki szybkiemu i krótkiemu procesowi decyzyjnemu
    • Swobodę działania, realny wpływ na rozwój firmy
    • Niezbędne narzędzia.
    • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z Klientem z branży fashion
    Jestes zainteresowany? Złóż swoją aplikację w języku angielskim klikając w przycisk "Aplikuj".
    Czekamy na Twoją aplikację.

     

    Więcej informacji możesz znaleźć na stronie internetowej: www.pl.ingrammicro.eu

     


    Prosimy o zamieszczenie w aplikacji poniższego oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych."


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.