Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

MAC/019/AZU

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Customer Service Team Leader

Manpower CoRE

  • Katowice, śląskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Customer Service Team LeaderNumer ref.: MAC/019/AZU

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Zarządzenie 15-osobowym zespołem konsultantów będących pierwszą linią wsparcia dla klientów z rynku amerykańskiego (help desk)
  • Weryfikowanie wyników zespołu oraz przeprowadzanie indywidualnych rozmów
  • Uczestnictwo w międzynarodowych spotkaniach z przełożonymi oraz współpracownikami

Wymagania: 

  • Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (min. B2) - warunek konieczny
  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta (help desk, call center)
  • Dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych/ nocnych (5 dni w tygodniu w przedziale między 11:00 a 8:00, poniedziałek-niedziela)

Katowice

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony, podpisaną bezpośrednio z renomowaną firmą zajmującą się nowymi technologiami informatycznymi
  • W pełni płatne szkolenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego, a także kompetencji językowych dzięki pracy z rozwiązaniami dla rynku amerykańskiego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatki za pracę w godzinach wieczornych, nocnych oraz w weekendy
  • Rozbudowany system benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na produkty firmowe, lunch tickety oraz wiele innych)
  • Praca w międzynarodowym środowisku
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne