background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Customer Service Team Leader

Calz Polska sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Calz Polska sp. z o.o.

Twarda 18

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Skuteczne zarządzanie zespołem obsługi klienta.
  • Codzienne wsparcie agentów obsługi klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości pracy oraz utrzymania wysokiej produktywności zespołu.
  • Utrzymywanie wysokiego morale członków zespołu obsługi klienta.
  • Szkolenie pracowników działu w zakresie obsługi klienta oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
  • Rozwój pracowników wewnątrz organizacji;
  • Budowanie trwałych relacji i zaufania z klientami poprzez otwartą i interaktywną komunikację.
  • Wsparcie zespołu obsługi klienta w osiąganiu wyznaczonych celów oraz kluczowych wskaźników wydajności.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) i polskiego, znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku team leadera w dziale obsługi klienta.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz zarządzające.
  • Umiejętność analizowania oraz rozwiązywania złożonych problemów, a także samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Profesjonalizm w kontakcie z klientem oraz zespołem.
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność delegowania zadań oraz wyznaczania priorytetów.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Prywatna opieka medyczna oraz dostęp do karty Multisport;
  • Atrakcyjna zniżka na produkty naszych marek;
  • Praca w międzynarodowym środowisku;
  • Praca 5 dni w tygodniu (między pon-sob, 8.00 – 20.00).

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • paczki świąteczne

Calz Polska sp. z o.o.

Marki CALZEDONIA GROUP posiadają włoskie DNA. Słynną z produkcji i sprzedaży bielizny, wyrobów pończoszniczych, strojów kąpielowych oraz odzieży. Unikalny styl naszych produktów powstaje dzięki połączeniu najnowszych trendów, kreatywności oraz komercyjnego podejścia.

Jako Calz Polska poza sklepami stacjonarnymi, rozwijamy również internetowe kanały sprzedaży, docierając do wszystkich Klientów na terenie całego kraju. Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, aby sprostać wszelkim jego potrzebom. Chcemy wspólnie z naszym Działem Sprzedaży Internetowej budować zaufanie oraz trwałe relacje z naszymi klientami. Wierzymy, że dzięki tworzeniu silnej sieci omnichanel możemy poszerzać grupę entuzjastów naszych marek.

Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz sposób funkcjonowania Działu Customer Service. Na każdym etapie możesz liczyć na realne wsparcie ze strony doświadczonej kadry managerskiej.

Zdobądź pracę w stylu CALZEDONIA!

Szukamy właśnie Ciebie!

Jako Calz Polska posiadamy sieć ponad 150 sklepów tworzących tętniącą życiem grupę pięciu marek Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis oraz Falconeri, które spotykają się z uznaniem naszych klientów i zaspokajają ich konsumenckie potrzeby.

Twórz z nami włoską historie mody w komercyjnym podejściu i wyślij nam swoje CV!

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Customer Service Team Leader, Twarda 18, Warszawa