Oferta pracy

Customer Service Workforce Analyst

Limango Polska Sp. z o.o.O firmie

Limango Polska Sp. z o.o.

Świętego Antoniego 2

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, monitorowanie i zarządzenie czasem pracy zespołów,

  • Układanie grafików w oparciu o preferencje zespołów oraz reagowanie na zmiany (np. ilość kontaktów od klientów), aby osiągnąć założone KPI (SLA),

  • Tworzenie i aktualizacja prognoz zatrudnienia oraz obłożenia w danym czasie, w tym zbieranie, przeglądanie i korygowanie danych, które mogą być wykorzystane do krótko-, średnio- i długoterminowego prognozowania,

  • Tworzenie, utrzymanie i udoskonalanie raportów z użyciem Excel i innych narzędzi (np. Tableau),

  • Analiza efektywności pracy konsultantów ,wskaźników operacyjnych, szukanie zależności pomiędzy nimi oraz inicjowanie zmian i usprawnień w procesach, sposobach i narzędziach pracy,

  • Raportowanie informacji dotyczących planowania do kluczowych interesariuszy,

  • Wsparcie Team leaderów i działu People w procesach rekrutacyjnych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu czasem pracy zespołów i korzystaniu z narzędzi WFM,

  • Minimum roczne doświadczenie w środowisku pracy typu Call Center,

  • Dobra znajomość systemów typu ACD, IVR i EMRS,

  • Bardzo dobra znajomość Excel oraz rozwinięte umiejętności analityczne (warunek konieczny),

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny),

  • Samodzielność w realizacji wyznaczonych zadań i organizacji własnej pracy,

  • Cierpliwość i umiejętność porozumienia się w różnorodnym środowisku.

To oferujemy

  • Ekscytujące zadania z dużą odpowiedzialnością osobistą,

  • Indywidualne możliwości rozwoju, miejsce na nowe pomysły i płaska hierarchia,

  • Atrakcyjne, nowoczesne miejsce pracy w sercu Wrocławia,

  • Elastyczne godziny pracy umożliwiające samodzielną pracę i optymalną równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,

  • Zmotywowany zespół, który chętnie przyjmuje innowacje.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

Limango Polska Sp. z o.o.

limango to europejski sklep internetowy dla rodzin. Każdego dnia inspirujemy specjalnym wyborem ofert marek w atrakcyjnej cenie. Z nami możesz codziennie odkrywać popularne klasyki marek i nowe wschodzące marki z całej Europy. Limango to innowacyjna i szybko rozwijająca się platforma zakupów internetowych w Europie. Należy do niemieckiej grupy kapitałowej OTTO, jednej z wiodących firm w dziedzinie e-commerce. Zespół Limango Polska jest tajemnicą naszego sukcesu. Jesteśmy dumni, że możemy pracować z inspirującymi, mądrymi, ambitnymi, a jednocześnie bardzo sympatycznymi kolegami, którzy chcą zmienić polski rynek e-commerce od podstaw i poprowadzić go razem z nami w przyszłość.

Przewiń do profilu firmy

Kogo szukamy?

Jako Customer Service Workforce Analyst w stale rosnącym dziale Group Customer Service, który obsługuje rynek niemiecki, austriacki, holenderski i polski, będziesz odpowiedzialny za prognozowanie, tworzenie i dostosowywanie harmonogramów pracowników tak, aby obsłużyć zapytania klientów limango na najwyższym możliwym poziomie. Do Twoich zadań będzie należała także analiza wskaźników operacyjnych i efektywności agentów oraz wdrażanie usprawnień w procesach, sposobach i narzędziach pracy.

Posiadając silny analityczny umysł, jesteś w stanie szybko zrozumieć i stawić czoło wyzwaniom których nie brakuje w limango. Do tego jesteś graczem zespołowym. Nie boisz się próbować nowych rzeczy. Będziesz podlegać kierownikowi działu Group Customer Service.

Prześlij nam swoją aplikację przez formularz na stronie.

Dołącz informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu, możliwym terminie rozpoczęcia pracy oraz skąd dowiedziałeś się o rekrutacji.

Koniecznie dodaj w CV następującą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych w przesłanym przeze mnie formularzu aplikacyjnym i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji tego procesu rekrutacji (wymagane).”

i/lub

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych w przesłanym przeze mnie formularzu aplikacyjnym i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych (opcjonalne).”

Administratorem Twoich danych osobowych jest Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu więcej informacji: //praca.limango.pl/ochrona-danych-osobowych/