Oferta pracy

Customer Succes Advocate (English)

Devire

  • śląskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Succes Advocate (English)

Devire Outsourcing IT is a form of a partnership dedicated to self-employed IT specialist, executing projects for our Clients - leading IT Companies bringing innovations and newest resolutions to market.

Our Client is the world’s first Data-to-Everything Platform. It is a multinational corporation, that produces software for searching, monitoring, and analyzing machine-generated big data via a Web-style interface. It is a multinational corporation technology company with more than 5,000 employees in 27 offices worldwide, focusing on creating lasting data outcomes for customers.

 

Currently, for our Client, we are looking for a Customer Success Advocate in Cracow (currently you will work 100% remotely, after covid part-time from the office)

 

You will be responsible for

  • Monitoring customer digital adoption journey and serving as their guide for success
  • Maintaining customer engagement with a focus on customer satisfaction and increasing adoption
  • Answering customer inquiries about best practice content or general needs
  • Advocating customer needs/issues cross-departmentally
  • Proactively spotting and correcting issues that could affect customer satisfaction or retention
  • Referring customers to expert resources as needed

 

Who you are

  • 2+ years of experience in customer service related to IT field
  • Language fluency: English (business level)
  • Demonstrate a functional understanding of Customer Success Management goals
  • Working knowledge of Industry Information Technology practices
  • Excellent customer communication skills, both written and spoken
  • Assimilate information from multiple sources to compose relevant unified response
  • Experience with CS tools such as Knowledge Management Systems and CRM

 

Our Client offers

  • Salary based on a temporary employment contract
  • Long-term employment
  • Onboarding 100% remotely
  • Working for a leading corporation with a stable market position
  • Possibility to work and grow in an international environment
  • Working in a world-class team gaining hands-on experience and the ability to free training and certification
  • Benefits package

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne