Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Success Manager - Account Manager

"SHAREBEE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

5 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”

  • Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta oraz jego pracownikami (użytkownikami naszej platformy)

  • Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów

  • Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem

  • Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników

  • Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)

  • Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)

  • Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej – najlepiej contentowej.

  • Fluent communication skills in English, both written and spoken.

  • Doświadczenie w roli Account Manager / Customer Success Manager / Project Manager

  • Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊

  • Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci

  • Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point

  • Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem

  • Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / Trello / Zendesk

To oferujemy

  • Umowę B2B

  • Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie

  • No-nonsense policy

  • Fajne biuro w co-worku (i własne studio nagrań 😎) na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)

  • Mega szansę na rozwój. Rośniemy w turbo tempie – osoby, który dziś do nas dołączają to przyszli menagerowie zespołów

  • Duży zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań

  • Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach

  • Praca z topowymi markami - będziesz opiekował/a się klientami, z którymi można robić świetne projekty

  • Dodatkowe punkty, jeśli jesteś z Warszawy, spotkania w fajnym biurze sprzyjają integracji. Natomiast nie dyskwalifikujemy pracy zdalnej/hybrydowej. Rozliczamy się z efektów, a nie przychodzenia do biura.

"SHAREBEE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in. Allegro, Samsung, Mastercard, Orange, Ford, Philip Morris, Żywiec i wiele innych. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Manager, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na naszą platformę.

Przewiń do profilu firmy