Oferta pracy

Customer Success Manager (CSM)

OFFICE SAMURAI

6 00010 000 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat, część etatu
  • menedżer
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

OFFICE SAMURAI

Wojciecha Weissa 7

Prądnik Biały

Kraków

Twój zakres obowiązków

Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami:

• Utrzymywanie relacji z grupą wybranych klientów i identyfikowanie nowych rozwiązań, które możemy im zaoferować

• Odbywanie regularnych spotkań (online) z klientami i raportowanie przebiegu projektów

• Reagowanie na eskalacje oraz szukanie rozwiązań, żeby do nich nie dochodziło

• Współpraca z firmami partnerskimi

Wsparcie projektów sprzedażowych:

• Udział w rozmowach z nowymi klientami oraz projektach PoC (Proof-of-Concept)

• Wsparcie w przygotowaniu niektórych umów i ofert dla klientów

• Wsparcie w zbieraniu dokumentacji do przetargów

• Opcjonalnie – wspieranie działań marketingowych firmy w Internecie (LinkedIn, www)

Koordynacja projektów:

• Całkowita odpowiedzialność za realizację projektów dla wybranej grupy klientów

• Współpraca z deweloperami i analitykami

• Zarządzanie budżetem projektu i monitoring zadań w JIRA

• Intensywna komunikacja z klientami – statusy, zarządzanie zmianą, reagowanie na zgłoszenia

• Wsparcie w analizie nowych procesów do automatyzacji

• Nadzór nad rozliczaniem projektów oraz procesem ich fakturowania

Nasze wymagania

CZEGO OCZEKUJEMY?

• Perfekcyjnych umiejętności komunikacyjnych

• Świetnego rozumienia nowych technologii

• Umiejętności koordynacji projektów i bardzo dobrej organizacji pracy (certyfikaty w tym zakresie może być dodatkowym atutem)

• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

• Wysokiej kultury osobistej i profesjonalnego podejścia do pracy

• Rzetelności i przykładania uwagi do szczegółów

• Sporadycznie możesz spodziewać się podróży (10-15% czasu)

To oferujemy

• Dostęp do wiedzy całego zespołu i możliwość intensywnej nauki

• Dowolną formę umowy (UoP/B2B/UZ)

• Możliwość umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym (3 miesiące)

• Pensję wejściową zależną od umiejętności – od 6.000 do 10.000 PLN brutto

• Wzrost płacy adekwatny do umiejętności i doświadczenia

• Kartę Multisport

• Pakiet medyczny Luxmed

• Xboxa, piłkarzyki i przyjazną atmosferę w biurze (brak dress code, możliwość przyjścia do pracy z psem)

• Dofinansowanie do kursów językowych (angielski, niemiecki)

• Dofinansowanie do kursów on-line (m.in. Udemy, certyfikacje UiPath, itp.)

• Program PPE (Pracowniczy Program Emerytalny) w którym składka płacona jest tylko przez pracodawcę

• Pracę w nowym biurze (dużo miejsc parkingowych dla samochodów i rowerów)

• Możliwość pracy na część etatu (minimum 3/4), lub cały etat

• Możliwość pracy zdalnej do 50% czasu

• Wyjazdy integracyjne

• Możliwość współpracy z międzynarodowymi korporacjami (to nasi główni klienci)

O nas

Konnichiwa!

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy technologiczną firmą konsultingową, która wdraża rozwiązania automatyzujące pracę biurową dla dużych korporacji. Obecnie pracuje u nas 25 osób, a firma cały czas się rozwija. Szkolimy, oferujemy konsulting i tworzymy rozwiązania w technologiach Robotic Process Automation i innych narzędziach typu low-code.

KOGO SZUKAMY?

W związku z szybkim wzrostem firmy, szukamy osoby na stanowisko Customer Success Manager (CSM). Chodzi nam o osobę, która będzie pierwszym kontaktem dla naszych klientów, będzie koordynować projekty i rozliczenia z klientami oraz analizy procesów. Nasz wymarzony CSM ma minimum parę lat doświadczenia w pracy w korporacji (lub z korporacjami), potrafi zarządzać projektami, świetnie się komunikuje i czuje się swobodnie w rozumieniu nowych technologii. Przedsiębiorcze i technologiczne zacięcie będzie dla nas dodatkowym atutem.

KOGO NIE SZUKAMY?

Nie szukamy klasycznego project managera ani handlowca. CSM będzie na co dzień pracował/a z naszym zespołem deweloperów i analityków. Musi świetnie rozumieć ich pracę oraz rozwiązania, które oferujemy klientom. Będziemy oczekiwać ciągłego rozwoju i nauki możliwości narzędzi do automatyzacji. Jeśli nie chcesz się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, to nasza firma nie jest dla Ciebie (przykro nam – wolimy być szczerzy).

==== PROCES REKRUTACJI ====

1. Wyślij zgłoszenie:

• Wypełnij formularz - kliknij "Aplikuj teraz”

2. Wybrani kandydaci otrzymają do zrobienia praktyczne zadanie (będzie wymagało poświęcenia ok. 2-3 godzin Twojego czasu)

3. Rozmowy rekrutacyjne z założycielami firmy odbędą się w naszym biurze na ul. Weissa w Krakowie lub zdalnie w tygodniu 24-27 maja.