Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Success Manager (CSM)
OFFICE SAMURAI
- Wojciecha Weissa 7, Prądnik Biały, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 20 dni temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat, część etatu
- menedżer
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
OFFICE SAMURAI
Wojciecha Weissa 7
Prądnik Biały
Kraków
Twój zakres obowiązków
Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami:
• Utrzymywanie relacji z grupą wybranych klientów i identyfikowanie nowych rozwiązań, które możemy im zaoferować
• Odbywanie regularnych spotkań (online) z klientami i raportowanie przebiegu projektów
• Reagowanie na eskalacje oraz szukanie rozwiązań, żeby do nich nie dochodziło
• Współpraca z firmami partnerskimi
Wsparcie projektów sprzedażowych:
• Udział w rozmowach z nowymi klientami oraz projektach PoC (Proof-of-Concept)
• Wsparcie w przygotowaniu niektórych umów i ofert dla klientów
• Wsparcie w zbieraniu dokumentacji do przetargów
• Opcjonalnie – wspieranie działań marketingowych firmy w Internecie (LinkedIn, www)
Koordynacja projektów:
• Całkowita odpowiedzialność za realizację projektów dla wybranej grupy klientów
• Współpraca z deweloperami i analitykami
• Zarządzanie budżetem projektu i monitoring zadań w JIRA
• Intensywna komunikacja z klientami – statusy, zarządzanie zmianą, reagowanie na zgłoszenia
• Wsparcie w analizie nowych procesów do automatyzacji
• Nadzór nad rozliczaniem projektów oraz procesem ich fakturowania
Nasze wymagania
CZEGO OCZEKUJEMY?
• Perfekcyjnych umiejętności komunikacyjnych
• Świetnego rozumienia nowych technologii
• Umiejętności koordynacji projektów i bardzo dobrej organizacji pracy (certyfikaty w tym zakresie może być dodatkowym atutem)
• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
• Wysokiej kultury osobistej i profesjonalnego podejścia do pracy
• Rzetelności i przykładania uwagi do szczegółów
• Sporadycznie możesz spodziewać się podróży (10-15% czasu)
To oferujemy
• Dostęp do wiedzy całego zespołu i możliwość intensywnej nauki
• Dowolną formę umowy (UoP/B2B/UZ)
• Możliwość umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym (3 miesiące)
• Pensję wejściową zależną od umiejętności – od 6.000 do 10.000 PLN brutto
• Wzrost płacy adekwatny do umiejętności i doświadczenia
• Kartę Multisport
• Pakiet medyczny Luxmed
• Xboxa, piłkarzyki i przyjazną atmosferę w biurze (brak dress code, możliwość przyjścia do pracy z psem)
• Dofinansowanie do kursów językowych (angielski, niemiecki)
• Dofinansowanie do kursów on-line (m.in. Udemy, certyfikacje UiPath, itp.)
• Program PPE (Pracowniczy Program Emerytalny) w którym składka płacona jest tylko przez pracodawcę
• Pracę w nowym biurze (dużo miejsc parkingowych dla samochodów i rowerów)
• Możliwość pracy na część etatu (minimum 3/4), lub cały etat
• Możliwość pracy zdalnej do 50% czasu
• Wyjazdy integracyjne
• Możliwość współpracy z międzynarodowymi korporacjami (to nasi główni klienci)
O nas
Konnichiwa!
KIM JESTEŚMY?
Jesteśmy technologiczną firmą konsultingową, która wdraża rozwiązania automatyzujące pracę biurową dla dużych korporacji. Obecnie pracuje u nas 25 osób, a firma cały czas się rozwija. Szkolimy, oferujemy konsulting i tworzymy rozwiązania w technologiach Robotic Process Automation i innych narzędziach typu low-code.
KOGO SZUKAMY?
W związku z szybkim wzrostem firmy, szukamy osoby na stanowisko Customer Success Manager (CSM). Chodzi nam o osobę, która będzie pierwszym kontaktem dla naszych klientów, będzie koordynować projekty i rozliczenia z klientami oraz analizy procesów. Nasz wymarzony CSM ma minimum parę lat doświadczenia w pracy w korporacji (lub z korporacjami), potrafi zarządzać projektami, świetnie się komunikuje i czuje się swobodnie w rozumieniu nowych technologii. Przedsiębiorcze i technologiczne zacięcie będzie dla nas dodatkowym atutem.
KOGO NIE SZUKAMY?
Nie szukamy klasycznego project managera ani handlowca. CSM będzie na co dzień pracował/a z naszym zespołem deweloperów i analityków. Musi świetnie rozumieć ich pracę oraz rozwiązania, które oferujemy klientom. Będziemy oczekiwać ciągłego rozwoju i nauki możliwości narzędzi do automatyzacji. Jeśli nie chcesz się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, to nasza firma nie jest dla Ciebie (przykro nam – wolimy być szczerzy).
==== PROCES REKRUTACJI ====
1. Wyślij zgłoszenie:
• Wypełnij formularz - kliknij "Aplikuj teraz”
2. Wybrani kandydaci otrzymają do zrobienia praktyczne zadanie (będzie wymagało poświęcenia ok. 2-3 godzin Twojego czasu)
3. Rozmowy rekrutacyjne z założycielami firmy odbędą się w naszym biurze na ul. Weissa w Krakowie lub zdalnie w tygodniu 24-27 maja.