Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Booksy International Sp. z o.o. z siedzibą w: Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Customer Success Outbound Manager

Booksy International Sp. z o.o.

  • łódzkie

    łódzkie
  • ważna jeszcze 19 dni
    do: 12 lis 2021
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołami konsultantów realizujących kampanie wychodzące (m.in. zdalny onboarding, czyli wdrażanie systemu Booksy u Partnerów; retencja; migracje)

  • Zapewnienie realizacji celów oraz standardów obsługi klienta w zarządzanych zespołach

  • Monitorowanie wskaźników poszczególnych kampanii i podejmowanie działań w celu ich poprawy

  • Rekrutacja Team Leaderów zarządzanych zespołów

  • Utrzymanie zasobów niezbędnych do zapewnienia ciągłości realizowanych kampanii

  • Kreowanie środowiska pracy zapewniającego satysfakcję członków zespołu, dbanie o ich rozwój i stałe podnoszenie kompetencji

  • Określanie potrzeb szkoleniowo - rozwojowych członków zespołu (we współpracy z Trenerem Wewnętrznym)

  • Kształtowanie procesów i prowadzenie projektów w obszarze onboardingu i kampanii wychodzących

  • Współpraca z Management Team przy realizacji strategii rozwoju firmy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/ Customer Success

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu outbound contact center lub grupą zespołów realizujących kampanie wychodzące lub retencyjne - warunek konieczny

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami w firmach technologicznych będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość wskaźników efektywności kampanii wychodzących

  • Znajomość narzędzi wykorzystywanych w kampaniach wychodzących

  • Orientacja na cel

  • Samodzielność

  • Zdolność szybkiego uczenia się

  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków w oparciu o dane

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Kreatywność

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)

To oferujemy

  • Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie)

  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego

  • Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!

  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

  • Dużo okazji do integracji - wspólnie świętujemy sukcesy, uprawiamy różne sporty, po prostu lubimy razem spędzać czas :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • cafeteria platform

Etapy rekrutacji
1

Analiza nadesłanych CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

4

Drugie spotkanie rekrutacyjne

5

Decyzja

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Przewiń do profilu firmy