Customer Success Specialist

Posbistro Sp. z o.o. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 14 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Posbistro Sp. z o.o.

Kraków

POSbistro to lider na rynku mobilnego oprogramowania POS na tablety dla gastronomii oraz aplikacji dodatkowych dla właścicieli lokali, kierowców dostarczających posiłki oraz klientów końcowych restauracji.

Pomagamy restauratorom niezawodnie zarządzać własnym biznesem, kontrolować go, zwiększać sprzedaż oraz optymalizować procesy.

Cały czas się rozwijamy, dlatego obecnie szukamy osoby na stanowisko: 

Customer Success Specialist

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie infolinii przychodzącej, udzielanie ogólnych informacji nt oprogramowania dla restauracji POSbistro i przekierowywanie do poszczególnych działów w Firmie
  • Obsługa istniejących klientów i udzielanie informacji na podstawowe pytania związane z systemem POSbistro
  • Administracyjne wdrażanie kolejnych lokalizacji istniejących klientów- działania takie jak: tworzenie konta, wysłanie faktury, umawianie szkolenia, uzupełnianie danych w systemie crm, zamawianie sprzętu

Wymagania:

  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odpowiedzialność za budowanie dobrych relacji z obecnymi klientami, budowanie ich lojalności i dbanie o satysfakcję
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie
  • dobra organizacja pracy własnej
  • doświadczenie w sprzedaży usług w sektorze B2B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność pracy w zespole
Znajomość systemu typu POS oraz doświadczenie w pracy na stanowisku managera restauracji lub kierownika zmiany będą dodatkowymi atutami

Korzyści dla Ciebie:

  • umowa o pracę lub inna wybrana przez Ciebie forma zatrudnienia
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • praca w pełnym wymiarze godzin
  • narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia produktowe i systemowe
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • miłą i twórczą atmosferę pracy
  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami
  • smaczną pizzę w każdą środę
  • cotygodniową dostawę świeżych owoców
  • pyszną kawę - bez limitów
  • spotkania i imprezy integracyjne
  • karta sportowa OK system
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ

Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do[MW1]  POSbistro Sp. zo.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez[MW2]  POSbistro danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem[MW3]  [email protected]
 
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
 
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres[MW4]  12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres[MW5]  24 misięcy.Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres[MW6]  24 miesięcy.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. [MW7] 
Masz prawo uzyskania od nas kopii wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych.[MW8] 
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem[MW9]  [email protected] 
POSbistro to lider na rynku mobilnego oprogramowania POS na tablety dla gastronomii oraz aplikacji dodatkowych dla właścicieli lokali, kierowców dostarczających posiłki oraz klientów końcowych restauracji.

Pomagamy restauratorom niezawodnie zarządzać własnym biznesem, kontrolować go, zwiększać sprzedaż oraz optymalizować procesy.

Cały czas się rozwijamy, dlatego obecnie szukamy osoby na stanowisko: 

Customer Success Specialist

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie infolinii przychodzącej, udzielanie ogólnych informacji nt oprogramowania dla restauracji POSbistro i przekierowywanie do poszczególnych działów w Firmie
  • Obsługa istniejących klientów i udzielanie informacji na podstawowe pytania związane z systemem POSbistro
  • Administracyjne wdrażanie kolejnych lokalizacji istniejących klientów- działania takie jak: tworzenie konta, wysłanie faktury, umawianie szkolenia, uzupełnianie danych w systemie crm, zamawianie sprzętu

Wymagania:

  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odpowiedzialność za budowanie dobrych relacji z obecnymi klientami, budowanie ich lojalności i dbanie o satysfakcję
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie
  • dobra organizacja pracy własnej
  • doświadczenie w sprzedaży usług w sektorze B2B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność pracy w zespole
Znajomość systemu typu POS oraz doświadczenie w pracy na stanowisku managera restauracji lub kierownika zmiany będą dodatkowymi atutami

Korzyści dla Ciebie:

  • umowa o pracę lub inna wybrana przez Ciebie forma zatrudnienia
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • praca w pełnym wymiarze godzin
  • narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia produktowe i systemowe
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • miłą i twórczą atmosferę pracy
  • ciągły kontakt z najnowszymi technologiami
  • smaczną pizzę w każdą środę
  • cotygodniową dostawę świeżych owoców
  • pyszną kawę - bez limitów
  • spotkania i imprezy integracyjne
  • karta sportowa OK system
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ

Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do[MW1]  POSbistro Sp. zo.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez[MW2]  POSbistro danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem[MW3]  [email protected]
 
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
 
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres[MW4]  12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres[MW5]  24 misięcy.Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres[MW6]  24 miesięcy.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. [MW7] 
Masz prawo uzyskania od nas kopii wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul umownych.[MW8] 
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem[MW9]  [email protected] 

Ogłoszenie archiwalne