Oferta pracy

Customer Success Specialist

Promotraffic Sp. z o.o.O firmie

Promotraffic Sp. z o.o.

MIX Biura

Kraków

Promotraffic to napędzana technologią agencja specjalizująca się w zwiększaniu sprzedaży dla ecommerce. Wyróżniamy się światowej klasy narzędziami działającymi w oparciu o machine learning oraz unikalnym know how. Nasze efekty znajdowały uznanie podczas European Search Award, Premier Partner Awards czy Ekomersów. Pracujemy dla takich marek jak Puccini, Sneakerstudio, Merkury Market, Selfieroom, Ziko, Rolmarket, Ole Ole czy Cartoon Network. Nasz zespół to ponad 40 doświadczonych osób, które mają marketing internetowy we krwi. We krwi mamy także rozwój, współpracę i otwartość na nowe.

Customer Success Specialist
(obsługa klientów e-commerce)

Dział Customer Success w naszej firmie odpowiada za budowanie i realizację strategii marketingowej dla klienta oraz za zarządzanie relacjami z klientem. Specjalista działa jako marketingowy konsultant dla Klientaod momentu sprzedaży usług, poprzez proces wdrożenia Klienta do agencji, ustalanie i realizację celów powspółpracę nad rozwojem biznesu Klienta. Współpracuje blisko z wszystkimi zespołami realizacyjnymi w Agencji, ma wkład w tworzenie strategicznych planów Klienta, pomaga identyfikować obszary optymalizacji biznesowej Klienta przy efektywnym wykorzystaniu dostępnych metod i narzędzi marketingowych.

 

Ścieżka rozwoju zaczyna się od roli Opiekuna klienta i prowadzi do samodzielnego partnerstwa strategicznego dla dużych firm branży e-commerce.

 

Do Twoich zadań będzie należeć praca z portfelem klientów w zakresie:

  • Wdrożenia klienta we współpracę z Agencją,
  • Wyznaczania celów biznesowych dla poszczególnych usług marketingowych,
  • Monitoring ich realizacji we współpracy z zespołem specjalistów w Agencji,
  • Konsultacje planów marketingowych klienta i przygotowywanie analiz dotyczących koordynowanych kampanii, briefów ofertowych dla nowych usług,
  • Monitoring satysfakcji klienta na każdym etapie współpracy,
  • Prowadzenie spotkań merytorycznych z klientem, adekwatnie do celów i etapu współpracy,
  • Rozwój współpracy i inwestycje klienta w nowe kanały komunikacji.

Jeśli posiadasz:

  • Min. 1 roku doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych w branży nowych technologii,
  • Znajomość narzędzi marketingu w sieci (mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii optymalizujących SEO/SEM/SM),
  • Zmysł analityczny - lubisz analizę danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie (znajomość Google Analytics jest sporym ułatwieniem),
  • Doskonałą znajomość narzędzi MS Office (Excel, PowerPoint), umiejętność prezentowania danych,
  • Umiejętności miękkie, zwłaszcza efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole,
  • Last but not least: znajomość angielskiego na poziomie B2, umożliwiającą swobodne korzystanie z zasobów wiedzy branżowej i komunikację z klientami
    na rynkach zagranicznych.
To szukamy właśnie CIEBIE!

Możesz się spodziewać:

  • Zdefiniowanej ścieżki rozwoju, dopasowanej do poziomu Twojego doświadczenia i mocnych stron,
  • Określonej w czasie perspektywy awansu do roli E-commerce konsultanta,
  • Stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się Agencji, pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna),
  • Pracy z ambitnymi i ciekawymi projektami u dużych klientów wraz z gronem specjalistów w działach SEO, PPC, Content Marketing, Social Media,
  • Swobodnej atmosfery pracy i bezpiecznych warunków,w tym możliwości pracy zdalnej lub z biura - jak sobie życzysz :)
  • Szkoleń produktowych, branżowych, kompetencyjnych oraz biblioteczki pełnej wiedzy branżowej.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy