dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Customer Success Specialist (Opiekun klienta)
WHEN sp. z o.o.
Gdańsk
Gdańsk, pomorskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),
opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,
dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,
wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.
Nasze wymagania
Warunek konieczny: teoretyczna wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.
Warunek konieczny: minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.
Pływanie w Internecie jak ryba w wodzie 🙂
Umiejętność pracy na danych – porównywanie statystyk, wyciąganie własnych wniosków
Radzenie sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,
Skrupulatność i dokładność,
Dobra organizacja czasu pracy,
Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
Uśmiech i pozytywne nastawienie do życia i ludzi! 🙂
To oferujemy
pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów
wewnętrzne i zewnętrze szkolenia
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)
sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor
umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji
ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji
naukę języka angielskiego na platformie Tutlo – 50% refundacji
kartę fitprofit – 50% refundacji
dużą niezależność w pracy
otwartą i przyjazną atmosferę
stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy
W przypadku wyboru pracy hybrydowej:
pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).
owocowe poniedziałki i pizza/sushi piątki. Najlepsze sushi w mieście od Nago Sushi&Sake <3
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
Kim jest Customer Success Specialist?
Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.
Typ pracy (do wyboru kandydata)
praca w pełni zdalna
praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)
Wynagrodzenie
Forma wynagrodzenia: stała podstawa + premia od prowadzonych projektów.
Umowa o pracę: 5 200–6 690 zł brutto / mies.
Kontrakt B2B: 6 000–7 000 zł netto (+ VAT) / mies.
WHEN sp. z o.o.
Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.
Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.