Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Customer Success Specialist (Opiekun klienta)

WHEN sp. z o.o.

umowa o pracę
5 2006 690 brutto / mies.
kontrakt B2B
6 0007 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),

  • opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,

  • dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,

  • wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.

Nasze wymagania

  • Warunek konieczny: teoretyczna wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.

  • Warunek konieczny: minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.

  • Pływanie w Internecie jak ryba w wodzie 🙂

  • Umiejętność pracy na danych – porównywanie statystyk, wyciąganie własnych wniosków

  • Radzenie sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,

  • Skrupulatność i dokładność,

  • Dobra organizacja czasu pracy,

  • Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,

  • Uśmiech i pozytywne nastawienie do życia i ludzi! 🙂

To oferujemy

  • pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów

  • wewnętrzne i zewnętrze szkolenia

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)

  • sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji

  • ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji

  • naukę języka angielskiego na platformie Tutlo – 50% refundacji

  • kartę fitprofit – 50% refundacji

  • dużą niezależność w pracy

  • otwartą i przyjazną atmosferę

  • stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy

  • W przypadku wyboru pracy hybrydowej:

  • pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).

  • owocowe poniedziałki i pizza/sushi piątki. Najlepsze sushi w mieście od Nago Sushi&Sake <3

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Kim jest Customer Success Specialist?

Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.

Typ pracy (do wyboru kandydata)

  • praca w pełni zdalna

  • praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)

Wynagrodzenie

  • Forma wynagrodzenia: stała podstawa + premia od prowadzonych projektów.

  • Umowa o pracę: 5 200–6 690 zł brutto / mies.

  • Kontrakt B2B: 6 000–7 000 zł netto (+ VAT) / mies.

WHEN sp. z o.o.

Jesteśmy specjalistami z różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, ale przede wszystkim ludźmi – ze swoimi pasjami, marzeniami i poczuciem humoru. Łączy nas jeden cel – pomoc naszym klientom w rozwoju ich biznesu. Od pierwszego dnia istnienia agencji pomoc ta była i jest realizowana za pomocą szczerych i długotrwałych relacji opartych na zaufaniu. Relacji nie tylko pomiędzy firmą, a klientem, ale przede wszystkim relacji pomiędzy firmą, a pracownikami, którzy ją tworzą. Wierzymy, że wartości te i atmosfera wyczuwalne są od pierwszego przekroczenia progu naszego biura.

Jak nam się to udaje? Dzięki poszanowaniu drugiej osoby, zachowaniu balansu pomiędzy pracą, a życiem prywatnym i wyciągania z tego połączenia wszystkiego co najlepsze. Przekłada się to w naszej agencji na elastyczny czas pracy, stabilną formę zatrudnienia (każdy w naszej agencji zatrudniony jest na umowę o pracę), brak nadgodzin (czy oglądasz seriale, czy zwiedzasz świat – odpoczywać trzeba!), przyjacielskie relacje, wypady i wyjazdy integracyjne.

Przewiń do profilu firmy