Oferta pracy

Customer Service Team Leader

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Rekrutacje i wdrożenia nowych osób,

  • Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku,

  • Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, zespoły Customer Success pracują na określonych KPI, mają swoje targety.

  • Rozwijanie osób w zespole - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej.

  • Uczestniczenie w projektach międzydziałowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Experience, Sales, Operations i z wieloma innymi teamami.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Success lub podobnym,

  • obszerne doświadczenie w pracy z klientem B2B, abyś w razie potrzeby mógł stanowić realne wsparcie dla zespołu,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera),

  • mile będzie widziane doświadczenie w pracy z produktem internetowym,

Mile widziane

  • szukamy osoby, która jest odważna, nie boi się wychodzić z utartych schematów,

  • potrafi znaleźć balans między biznesem a ludźmi,

  • dąży do rozwoju, śledzi trendy i nowinki w Customer Success i chce je wdrażać,

  • jest pełna pasji i potrafi zarażać nią innych :)

To oferujemy

  • umowę o pracę lub umowę B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj.

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,

  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,

  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń, spotkań i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),

  • wsparcie dedykowanego dla Ciebie People Experience Business Partnera - nie zostawiamy nikogo bez realnej pomocy jeśli tego potrzebuje,

  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Nasz Customer Success Team to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem lekarskim i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Przewiń do profilu firmy

Jeśli dotarłeś do tego miejsca, nie masz innego wyjścia, niż kliknąć Aplikuj i podesłać nam namiastkę siebie w formie CV.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym! :)