Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Support Coordinator (angielski i niemiecki)

GOODMAN Doradztwo Personalne S.C.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych, jednego z liderów w swojej branży w Europie, w związku z dalszym rozwojem działalności, poszukujemy kompetentnej osoby na nowo tworzone stanowisko:

Customer Support Coordinator
(angielski i niemiecki)

Zakres obowiązków:

  • praca stacjonarna w biurze w dziale Customer Support
  • bieżąca obsługa zamówień Klientów (sieci handlowe) z Europy ( w tym z Niemiec, Austrii, Szwajcarii)
  • komunikacja z Klientami drogą mailową i telefoniczną w języku angielskim i niemieckim
  • wprowadzanie zamówień do systemu Axapta
  • koordynacja realizacji zamówień klientów
  • kontakt z działem produkcji i logistyki w Polsce, w celu weryfikacji możliwości spełnienia oczekiwań klienta, dostępności produktu i terminu realizacji dostawy
  • pełnienie roli pośrednika w komunikacji między klientami zagranicznymi a działem logistyki
    w Polsce
  • doprecyzowanie wymagań klienta w kwestii etykietowania, wielkości palet, terminów dostaw
    i weryfikacja powyższych z działem logistyki
  • fakturowanie
  • wypełnianie kart rejestracji nowych produktów, wprowadzanie nowych klientów do systemu
  • obsługa reklamacji
  • raportowania do Customer Support Team Leadera w Polsce
  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu Customer Support w Polsce
  • praca na pełen etat, możliwość pracy w biurze w Słupsku lub Gdańsku

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (w mowie i piśmie), umożliwiająca swobodną komunikację z klientami z zagranicy – wymóg konieczny
  • doświadczenie w obsłudze Klientów będzie znaczącym plusem
  • jesteśmy również otwarci na osoby z pierwszymi doświadczeniami w obsłudze klientów
    zdobytymi w czasie praktyk lub staży (handel, hotelarstwo itp.), otwartymi na dalszy rozwój
    w obsłudze klienta zagranicznego
  • dobra organizacja pracy, systematyczność
  • wysoka kultura osobista  
  • dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel
  • doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie
  • międzynarodowe środowisko pracy, możliwość wykorzystania znajomości języków obcych
  • udział w dynamicznym rozwoju działalności firmy w Europie
  • stabilne, długoterminowe zatrudnienie

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV klikając w poniższy przycisk APLIKUJ


www.goodmanpolska.com

http://www.youtube.com/watch?v=eXNU5qlpHgI%20


Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez GOODMAN Doradztwo Personalne s.c. do potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z przysługującego mi prawa do wglądu przesłanych przeze mnie danych, uzupełniania, poprawiania, a nawet usunięcia danych ze zbioru.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy