Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Support Coordinator (angielski i niemiecki)
GOODMAN Doradztwo Personalne S.C.O firmie
Gdańsk, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych, jednego z liderów w swojej branży w Europie, w związku z dalszym rozwojem działalności, poszukujemy kompetentnej osoby na nowo tworzone stanowisko:
(angielski i niemiecki)
Zakres obowiązków:
- praca stacjonarna w biurze w dziale Customer Support
- bieżąca obsługa zamówień Klientów (sieci handlowe) z Europy ( w tym z Niemiec, Austrii, Szwajcarii)
- komunikacja z Klientami drogą mailową i telefoniczną w języku angielskim i niemieckim
- wprowadzanie zamówień do systemu Axapta
- koordynacja realizacji zamówień klientów
- kontakt z działem produkcji i logistyki w Polsce, w celu weryfikacji możliwości spełnienia oczekiwań klienta, dostępności produktu i terminu realizacji dostawy
- pełnienie roli pośrednika w komunikacji między klientami zagranicznymi a działem logistyki
w Polsce - doprecyzowanie wymagań klienta w kwestii etykietowania, wielkości palet, terminów dostaw
i weryfikacja powyższych z działem logistyki - fakturowanie
- wypełnianie kart rejestracji nowych produktów, wprowadzanie nowych klientów do systemu
- obsługa reklamacji
- raportowania do Customer Support Team Leadera w Polsce
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu Customer Support w Polsce
- praca na pełen etat, możliwość pracy w biurze w Słupsku lub Gdańsku
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (w mowie i piśmie), umożliwiająca swobodną komunikację z klientami z zagranicy – wymóg konieczny
- doświadczenie w obsłudze Klientów będzie znaczącym plusem
- jesteśmy również otwarci na osoby z pierwszymi doświadczeniami w obsłudze klientów
zdobytymi w czasie praktyk lub staży (handel, hotelarstwo itp.), otwartymi na dalszy rozwój
w obsłudze klienta zagranicznego - dobra organizacja pracy, systematyczność
- wysoka kultura osobista
- dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel
- doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie
- międzynarodowe środowisko pracy, możliwość wykorzystania znajomości języków obcych
- udział w dynamicznym rozwoju działalności firmy w Europie
- stabilne, długoterminowe zatrudnienie
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV klikając w poniższy przycisk APLIKUJ
http://www.youtube.com/watch?v=eXNU5qlpHgI%20
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodzę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez GOODMAN Doradztwo Personalne s.c. do potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z przysługującego mi prawa do wglądu przesłanych przeze mnie danych, uzupełniania, poprawiania, a nawet usunięcia danych ze zbioru.
Ogłoszenie archiwalne