Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Support Representative with French and English

CSS Corp Sp. z o.o.

  • Wołowska 18, Psie Pole, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 4
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

CSS Corp Sp. z o.o.

Wołowska 18

Psie Pole

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • For one of our clients, a global leader in licensed sports merchandise, we are looking for new colleagues to support our Team. If you are passionate about sports, not afraid of customers, and would like to develop your professional career, we are looking for you!

  • Interact with our Clients, Sports Fans, by phone & Chat providing information and solutions to customer issues and inquiries, while simplifying and enhancing the overall customer experience.

  • Provide world-class customer service for a variety of different customer inquiries while documenting details of customer interactions in all applicable systems

  • Discussing customer calls and scenarios in face-to-face meetings with team management

  • Typing customer interaction notes and call details in supported tools

  • Handle a high call volume and meet or exceed customer expectations

Nasze wymagania

  • Minimum 6 months of Customer Service (Customer Care) experience

  • Language skills: Fluency in English and French is a must

  • Sales and Customer Service skills

  • Excellent Soft skills

  • Knowledge of world geography to support customer shipping requests

  • High self-confidence demonstrating accountability and ownership with a solutions mindset

  • Ability to make genuine connections in all interactions and empathise with all customer scenarios

  • Ability to multitask in a fast-paced environment with attention to detail

  • Excellent Problem-solving skills with proficiency in identifying issues and performing Root cause analysis

  • Strong time management and organisational skills to ensure timely solutions

  • Proficiency in keyboarding, Windows-based applications, MS Office, internet, and web browsing

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • dodatkowy urlop

CSS Corp Sp. z o.o.

CSS Corp is a part of global information and communication technology company. We strongly believe our People are the reason for our success. Discover the idea of 'SMALLPORATION' and become a member of our Team!

Przewiń do profilu firmy