Customer Support Specialist

  • Katowice, Gliwice, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 20.05.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 19.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    .
    Customer Support Specialist
    Katowice, Gliwice

    Jeżeli:

    • czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
    • znasz język angielski na wysokim poziomie min. B2/C1 - warunek konieczny,
    • masz doświadczenie lub interesujesz się nowymi technologiami, produktami technicznymi, branżą IT/Saas,
    • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego,
    • masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta (mile widziane: produkty techniczne, webowe itp.).

     

    Będziesz:

    • proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u),
    • pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej platformy, czat (50%), mailowo (35%) oraz telefonicznie,
    • delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.

    Otrzymasz: 

    • wynagrodzenie 3.700 - 5.300zł netto (B2B) lub 3.000 - 4.400zł brutto (UoP) - wg doświadczenia,
    • ubezpieczenie grupowe, MultiSport,
    • dofinansowanie kosztów dojazdu do pracy (Centrum Katowic lub Gliwic),
    • elastyczny czas pracy,
    • praca zmianowa - 1 dyżur popołudniowy w tygodniu (w godz. 12-20),
    • możliwość sporadycznej pracy zdalnej,
    • możliwość pracy z narzędziami: HubSpot, Landingi,
    • niezbędne narzędzia pracy, w tym: Apple MacBook Air 13" + Monitor,
    • rozwój zawodowy - wyjazdy na konferencje i szkolenia,
    • budżet rozwojowy: szkolenia wewn i zewn, konferencje, "Speech Contest",
    • regularne integracje zespołu oraz brak dress code'u,
    • pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.