Oferta pracy

Tidio Poland Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

Tidio Poland Sp. z o.o.O firmie

5 5008 250 netto (+ VAT) / mies.
  • wielkopolskie

    wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 07 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

Twoja rola będzie polegała na zrozumieniu potrzeb naszych użytkowników i stałym wspieraniu ich poprzez czat oraz e-mail. Nasi klienci pochodzą z całego świata, dlatego wszystkie rozmowy prowadzimy w języku angielskim.

Dołączając do nas staniesz się częścią 16-osobowego zespołu, którego celem jest budowanie pozytywnych i zaangażowanych relacji z klientami. Ważny jest dla nas ciągły rozwój, więc w ramach zadań będziesz też brał/a udział w projektach automatyzujących i usprawniających pracę całego zespołu. Dodatkowo, stawiamy na dzielenie się wiedzą, więc z pewnością będziesz mieć okazję zarówno rozwijać się, jak wspierać innych swoim doświadczeniem.

Nasze wymagania

  • 2+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub praca jako Trener/Subject Matter Expert,

  • Doświadczenie w budowaniu relacji z klientem poprzez livechat i email,

  • Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,

  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, także o charakterze technicznym

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),

  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ważna jest elastyczność działania i proaktywne nastawienie,

  • Umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach i dajemy dużą swobodę w projektowaniu własnych metod działania,

  • Chęć zdobywania wiedzy i podejmowania się nowych wyzwań,

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu technologii i e-commerce - chętnie porozmawiamy z kandydatami, którzy ukończyli studia lub kursy związane z branżą IT.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie w wysokości 5500 zł - 8250 zł na umowie B2B

  • Pracę z produktem własnym firmy - będziesz w stałym kontakcie z osobami, które tworzą produkt i możesz mieć wpływ na jego rozwój,

  • Możliwość pracy w 100% zdalnie

  • 26 dni wolnych gwarantowane w ciągu roku

  • Indywidualny wybór sprzętu – Macbook, monitor Dell, słuchawki JBL? Wybór należy do Ciebie

  • Kartę Multisport bez dodatkowych opłat lub 150 zł/msc na vouchery w MyBenefit Cafeteria

  • Ubezpieczenie medyczne premium (Signal Iduna) bez dodatkowych opłat

  • Budżet szkoleniowy do przeznaczenia na wybrane kursy i szkolenia

  • Budżet na indywidualne lekcje języka angielskiego

  • Zniżki na produkty Apple

  • Doskonałą kawę, kolorowe płatki śniadaniowe i owoce – jeżeli zdecydujesz się odwiedzić jedno z naszych biur oraz nasze tradycyjne bajgle powitalne :)

Tidio Poland Sp. z o.o.

Jednym z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Polsce. Naszym głównym produktem jest Tidio – live-chat wspierany przez unikatowe rozwiązania chatbotowe. Odbiorcami naszego rozwiązania są mali i średni przedsiębiorcy na całym świecie, którzy chcą utrzymywać kontakt ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym.

Rozwijamy firmę, w której możemy robić wielkie rzeczy, wykorzystując nasze unikalne umiejętności, dlatego potrzebujemy niesamowitych ludzi na pokładzie, aby to osiągnąć. Chcesz się do nas przyłączyć?

Przewiń do profilu firmy

Kilka faktów o nas:

  • W 2020 r. podwoiliśmy zatrudnienie i obecnie mamy na pokładzie blisko 90 osób. W tym roku planujemy zatrudnić ponad 100 kolejnych specjalistów.

  • Każdego miesiąca nasz widget widzi 375 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 4,6% wszystkich ludzi na świecie,

  • Nasz produkt jest używany na ponad 140k stronach internetowych

  • Rośniemy w tempie 130% rocznie a naszym celem na najbliższe lata jest stanie się globalnym Unicornem (czyli firmą wycenianą na $1 bilion dolarów amerykańskich)