Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Support Team Leader

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 06.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Customer Support Team Leader
    Location: Warszawa

    Key tasks

    • Be a point of contact for other team members on complicated queries
    • Address any customers’ complaints and investigate further to make sure the cause of the complaint is identified and steps put in place to prevent it from happening again
    • Monitor and coach Customer Support representatives to ensure all customers’ queries are addressed efficiently and in a timely manner
    • Provide feedback to Customer Support representatives on a regular basis and ensure performance issues are addressed accordingly
    • Work closely with other members of the management team to identify knowledge gaps, issues with systems/products and put steps in place to improve overall customer experience
    • Ensure all team members are trained and up-to-date with all supported products
    • Participate in product testing ahead of product releases/upgrades
    • Assist and support Global Head of Customer service with all new initiatives as required by business needs.

    Qualifications:

    • Educated to degree level or equivalent

    Skills/knowledge:

    • Excellent communication, customer interaction and problem solving skills
    • Excellent problem solving and time management skills
    • Ability to work under pressure and make sound decisions
    • Knowledge of Salesforce.com desirable
    • Knowledge of the Education industry desirable
    • Have some technical understanding of digital platforms and be keen to learn further

    Experience:

    • Must have management experience
    • Excellent verbal and written communication skills in English
    • Fluency in Polish
    • Knowledge of another language (preferably Russian or Spanish) a plus
    • Superb organisational skills with the ability to multi-task and prioritise tasks

    About us

    Macmillan Education are at the forefront of developing cutting-edge online and print products aimed at the international English Language Teaching market. Producing world-class products for learners of all ages across a wide variety of learning needs, Macmillan Education is proud to be a truly global publisher. The Customer Support HUB in Warsaw as a part of the global customer service team is responsible for ensuring excellent customer service provided to all Macmillan Education customers globally.
    Dowiedz się więcej o nas »

    Jeśli chcesz do nas dołączyć, prosimy przesłać CV wraz z listem motywacyjnym poprzez przycisk Aplikuj teraz

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


    Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail i nr telefonu przez Macmillan Polska w celach związanych z moim ubieganiem się o pracę oraz na wykorzystanie moich danych osobowych w ewentualnych przyszłych procesach rekrutacyjnych w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.”

     

     

    Część informacyjna:

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:

    • Administratorem Twoich danych osobowych jest Macmillan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02,305), przy Alejach Jerozolimskich 146A.
    • Twoje dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    • Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji, lecz nie dłużej niż sześć miesięcy.
    • Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji.
    • Masz prawo do żądania od Macmillan Polska dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
    • Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
    • Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Macmillan Polska.
    • Wszelkie wnioski, pytania i żądania związane z tym przetwarzaniem możesz kierować do inspektora ochrony danych firmy Macmillan Polska na adres mailowy [email protected] lub listownie, na adres: Aleje Jerozolimskie 146A, 02-305 Warszawa.