Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Value Manager

PROSPER CAPITAL ADVISORS Sp. z o.o.O firmie

PROSPER CAPITAL ADVISORS Sp. z o.o.

Walońska 7

Wrocław

Customer Value Manager

Miejsce pracy: Wrocław

Kompetencje: eCommerce, Marketing Automation

Produkt: Akcje, Obligacje, Nieruchomości, Złoto

 

Prowadzimy w mądrym inwestowaniu.

Jesteśmy Agentem Firmy Inwestycyjnej Prosper Capital Dom Maklerski S.A.

Od ponad 13 lat dzielimy się wiedzą i doświadczeniem w zakresie doboru inwestycji.

Tworzymy nowoczesny butik inwestycyjny dla średniozamożnych i zamożnych inwestorów. Pośredniczymy w oferowaniu staranie wyselekcjonowanych inwestycji,

 

Budujemy markę odpowiedzialną społecznie. Chcemy, aby w najbliższej dekadzie stała się marką pierwszego wyboru w świadomości Klientów poszukujących zysków, których nie zapewni im sektor bankowy. W realizowanej strategii stawiamy na edukację finansową Klienta oraz serwis i opiekę posprzedażową.

 

Naszą misją jest wspieranie Inwestorów w podejmowaniu mądrych decyzji inwestycyjnych, aby dążyli do bogacenia się.

 

Twoje zadania:

  • Wdrożenie procesu Zarządzania Wartością Klienta.
  • Implementacja marketing automation z programem SALESmanago.
  • Wydobywanie wartości zakupowej z bazy danych ponad 6000 Inwestorów.
  • Pobudzanie cross-sellingu i up-sellingu wspierające inwestorów w dywersyfikacji oszczędności.
  • Pielęgnowanie wartości bazy danych ponad 50.000 lead’ów i motywowanie ich do pierwszego zakupu.
  • Opracowanie skutecznego programu poleceń i rekomendacji on-line.
  • Zbudowanie jak największej ilości ambasadorów marki w Social Media.
  • Prowadzenie regularnych ankiet satysfakcji klienta w celu doskonalenia się.
  • Budowanie lojalności i satysfakcji klientów w długim terminie.
  • Minimalizowanie churn rate.

Nasze oczekiwania:

  • Wiedza z zakresu Customer Lifetime Value.
  • Doświadczenie w budowie sklepu internetowego i/lub realizowaniu kampanii marketingowych w środowisku e-commerce.
  • Umiejętności pracy z narzędziami marketingowymi takimi jak: SALESmanago, GetResponse, SMSapi, Systemy CRM, Facebook, LinkedIn, PowerPoint, Ankiety On-Line, WordPress, programy graficzne.
  • Umiejętność copywritingu i zmysł estetyczny.
  • Pracowitość, skrupulatność, automotywacja i konsekwencja w działaniu.
  • Kreatywność, zaangażowanie, pozytywne nastawienie do ludzi.
  • Mile widziana pasja do rynku kapitałowego i inwestycji.

Oferujemy:

  • Swobodę w działaniu i dużą decyzyjność.
  • Strategiczne podejście do zadań przy współpracy z Zarządem.
  • Wpływ na wizerunek firmy i niestandardowe, ale ciekawe wyzwania.
  • Profesjonalny zespół wspierający, dla którego najważniejszy jest Klient.
  • Niezbędne narzędzia do pracy z bazą klientów i lead’ów.
  • Dowolną formę zatrudnienia oraz prywatną opiekę medyczną PZU.
  • Elastyczne godziny pracy.

 

Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie od sukcesu!

 

Aplikuj teraz!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne