background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

CX Engagement Specialist

Allegro.pl sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zajmiesz się budowaniem i utrzymaniem wysokiego zaangażowania i motywacji pracowników Customer Experience
  • Poprowadzisz E2E działania w obszarach: motywacji, docenienia (recognition), komunikacji wewnętrznej, mające na celu budowanie zaangażowania pracowników, zapewnienie sprawnego przepływu informacji i wspierające realizację celów obszarowych
  • Poprowadzisz działania mające na celu zatrzymanie talentów i zmniejszenie rotacji pracowników
  • Wdrożysz narzędzia do wypracowanych działań
  • Będziesz współpracować z zespołami Customer Experience, a także innymi obszarami w organizacji m. in.: HR, prawnym, PR
  • Przeanalizujesz dane operacyjne i jakościowe, w celu oceny skuteczności realizowanych działań

Nasze wymagania

  • Mają minimum 2 lata doświadczenia popartego sukcesami w realizacji podobnych zadań
  • Znają specyfikę pracy contact center (m. in.: praca 24h/7 dni, zmianowość, multikanałowość kontaktów)
  • Są samodzielne w realizacji działań, umiejętnie zarządzają czasem i zadaniami pod presją terminów
  • Są kreatywne w opracowywaniu programów i metod angażowania odbiorców w osiągnięcie celu
  • Znają narzędzia do komunikacji wewnętrznej i potrafią tworzyć treści dla różnych grup odbiorców
  • Potrafią budować relacje z grupą docelową realizowanych działań, ich liderami i managerami oraz z zespołami współpracującymi, mają wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Są zaangażowane i empatyczne, dzięki czemu potrafią określić, co jest najważniejsze dla odbiorców realizowanych działań
  • Potrafią umiejętnie zarządzać wieloma projektami i zadaniami jednocześnie
  • Znają język angielski na poziomie min. B2

To oferujemy

  • Startupową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz, z czego korzystasz

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Będziesz współtworzyć i wspierać zespół dostarczający najlepsze customer experience w Polsce
  • Wpłyniesz na tworzenie kultury organizacyjnej i zespołowej, a Twoje działania zatrzymają talenty w organizacji
  • Wesprzesz obszar Customer Experience w realizacji ambitnych celów
  • W naszym zespole nie będziesz się nudzić. Przed nami nowe wyzwania, współpraca z super ludźmi i dużo kreatywnych zadań np.: poprawianie komunikacji wewnętrznej, wdrożenie systemów do budowania zaangażowania i motywacji pracowników, identyfikowanie potrzeb i poprawianie wewnętrznych procesów wspierających w obszarze Customer Experience

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

CX Engagement Specialist, Warszawa