Oferta pracy

Allegro

CX Quality and Development Leader

Allegro O firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 20 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Zadbasz aby, doradcy Allegro udzielali pomocy Kupującym w sposób, który buduje pozytywne doświadczenia

  • Będziesz rozwijać standardy obsługi Kupujących oraz proces ich monitorowania

  • Rozpoznasz potrzeby szkoleniowe, zaplanujesz i skoordynujesz szkolenia

  • Swoją kontrolą obejmiesz procesy obsługowe i będziesz wskazywać problemy oraz definiować rekomendacje zmian mając na uwadze satysfakcję klientów i efektywność działania pracowników obsługi

  • Będziesz współpracować z wieloma działami firmy i wspierać realizację projektów w zakresie obsługi Kupujących

  • Będziesz planować i koordynować działania zwiększające zaangażowanie pracowników obsługi

  • Wesprzesz managerów i liderów operacyjnych w stałym podnoszeniu jakości obsługi klienta oraz efektywności pracy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu jakością obsługi oraz zarządzaniu zespołem

  • Wysokie kompetencje interpersonalne i potrafią formułować konstruktywny feedback

  • Brak trudności prowadzeniu trudnych rozmów z Klientami

  • Umiejętność w prosty sposób powiedzienia i napisania o skomplikowanych rzeczach

  • Przekonanie, że jakość obsługi Klientów i transakcji w Allegro jest naprawdę istotna

  • Zdolności analityczne i umiejętność zaproponowania usprawnienia na ich podstawie

  • Umiejętność zarządzania projektami i procesami

  • Znajomość Ms Excel i PowerPoint

  • Nastawienie na współpracę, zangażowanie współpracowników w realizację postawionych im celów

  • Dostosowywanie się do zmieniających zewnętrznych uwarunkowań

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Będziesz mieć wpływ na rozwój obsługi Klientów największej platformy handlowej w Polsce

  • Będziesz na bieżąco w trendach Customer Experience. Mamy szerokie możliwości rozwoju poprzez szkolenia, konferencje wewnętrzne i zewnętrzne, zarówno te w Polsce jak i na całym świecie

  • Będziesz rozwijać swoje doświadczenia poprzez uczestnictwo w największych projektach e-commerce

  • Każdy Twój dzień będzie wyzwaniem, nowym doświadczeniem

  • Jesteśmy kreatywni i zaangażowani, ciągle poszukujemy nowych lepszych rozwiązań

  • Stawiamy na wygodę, więc przychodząc do nas, możesz porzucić szpilki, krawaty i koszule