Oferta pracy

D2C Performance Senior Specialist

Samsung Electronics Polska

Samsung Electronics Polska

Postępu 14

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i zarządzanie budżetem kampanii performance dla wsparcia sprzedaży w ramach kanałów własnych

  • Koordynacja kampanii online prowadzonych w ramach powyższego budżetu (planowanie, koordynacja realizacji, optymalizacja, raportowanie)

  • Rozwój i bieżąca koordynacja programu afiliacyjnego w ramach wsparcia kanałów własnych sprzedaży

  • Optymalizacja kampanii paid search i remarketingowych, w tym rozwój dostępnych narzędzi (jak DMP/CDP)

  • Przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod katem wzrostu Revenue i ROAS

  • Współpraca z domem mediowym i działami wewnętrznymi: marketing & content, ecommerce, crm

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi mediowych (Google Ads, DV360, Campaign Manager, Facebook) i analitycznych (Google Analytics/Adobe Analytics)

  • Wysokie zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i prowadzenia kilku projektów równocześnie

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Znajomość rozwiązań marketing automation byłaby atutem

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe uzależnione od doświadczenia oraz system premiowy oparty o realizację celów biznesowych

  • Narzędzia pracy: telefon i laptop oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne)

  • Hybrydowy model pracy oraz elastyczne godziny

  • Możliwość współtworzenia marki Samsung i dostęp do jej najnowszych rozwiązań i produktów

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje