Oferta pracy

Administratorem danych osobowych jest Wilhelmsen Business Service Centre Sp. z o.o z siedzibą w Szczecinie, Plac Rodła 9. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, a także - w przypadku wyrażenia zgody - dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

DA Centre Administrator z j. angielskim

Wilhelmsen Business Service Center sp. z o.o.O firmie

  • plac Rodła 9, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 16 cze 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Wilhelmsen Business Service Center sp. z o.o.

plac Rodła 9

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie do systemu faktur dotyczących realizacji usług dla naszych klientów (armatorów statków), obejmujące uzupełnienie kwoty, waluty, podatku, podwykonawcy, rodzaju usługi

  • Weryfikacja poprawności danych zawartych w otrzymanych fakturach

  • Przygotowywanie cotygodniowych list kontrolnych, zawierających informacje o brakujących fakturach i dystrybucja do lokalnych agencji morskich

  • Przygotowywanie i dystrybucja faktury zbiorczej dla klienta za zrealizowane usługi oraz uzupełnianie danych w systemach klienta wg określonych wskaźników efektywności

  • Współpraca z agentami morskimi oraz pracownikami działu finansów z całego świata

  • Udziale w spotkaniach działu, w celu omówienia wskaźników efektywności dla poszczególnych krajów oraz w telekonferencjach z lokalnymi agencjami morskimi w celu wzmocnienia współpracy i poprawy efektywności wykonywanych zadań

Nasze wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1+), która poza realizacją codziennych zadań umożliwi Tobie poznanie ciekawych osób z różnych części świata

  • Zamiłowanie do nowych technologii, biegła obsługa komputera oraz znajomość Excela

  • Identyfikacja z takimi wartościami jak: team work, ciągły rozwój oraz szacunek dla różnorodności

  • Zamiłowanie do pracy związanej z analizą i weryfikacją dokumentacji oraz uzupełnianiem danych, a także utrzymywaniem pozytywnych relacji z kolegami i koleżankami z pracy z różnych części świata

  • Proaktywne i entuzjastyczne podejście wobec pojawiających się wyzwań w codziennej pracy

  • Dokładność i systematyczność oraz łatwość wykonywania różnorodnych zadań

To oferujemy

  • Poczucie stabilności zapewnione przez konkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwość stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę

  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie pracownika finansowane przez pracodawcę

  • Pełne wdrożenie do pracy (Twoi koledzy i koleżanki zadbają o to, abyś czuł się pewnie i komfortowo wykonując swoje codzienne zadania)

  • Kulturę work-life balance oraz akcje wspierające wellbeing – ważny jest dla nas Twój komfort

  • Udział w szkoleniach zarówno z kompetencji miękkich jak i specjalistycznych, który wspomoże Twój rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy

  • Benefity

  • Prywatna opieka medyczna (pakiet Premium)

  • Karta Multisport

  • Znaczący dodatek wakacyjny "Wczasy pod gruszą"

  • Karty przedpłacone na Święta

  • Kurs angielskiego w formie online

  • Nieograniczony dostęp do platformy e-learning na LinkedIn

  • Owoce i warzywa w biurze

  • Program poleceń pracowników

Wilhelmsen Business Service Center sp. z o.o.

Wilhelmsen Business Service Center wchodzi w skład holding Wilhelmsen, który od prawie 170 lat jest światowym dostawcą usług i produktów dla branży morskiej. W Szczecinie firma istnieje ponad 25 lat. Obecnie z naszych usług i produktów korzysta ponad 50% floty morskiej na całym świecie w ponad 2 200 lokalizacjach. Bierzemy również udział w międzynarodowych projektach kształtujących przyszłość branży morskiej. Nasze inwestycje mają na celu badanie i rozwijanie nowych możliwości w branży energetycznej, morskiej oraz offshore. Dzięki tysiącom pracowników w ponad 70 krajach jesteśmy o krok dalej w zakresie innowacji, zrównoważonego rozwoju, a także jakości świadczonych usług dla klientów. Praca u nas to stabilne zatrudnienie, profesjonalizm, rozwój kompetencji językowych i merytorycznych, możliwość udziału w międzynarodowych projekatch, miła atmosfera, przyjazne podejście do pracownika, a także dbanie o jego zdrowie.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje