Oferta pracy

Data Scientist

Havas Media Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie oraz testowanie modeli ekonometrycznych dotyczących działań marketingowych oraz kampanii mediowych

  • Obsługa projektów ekonometrycznych – briefing, definiowanie celów, przygotowanie planu projektu, realizacja, podsumowanie

  • Interpretacja oraz wizualizacja danych

  • Udział w projektach analitycznych (lokalnych oraz zagranicznych) przy zastosowaniu analiz ilościowych oraz modeli ekonometrycznych

  • Wsparcie analityczne i merytoryczne z obszaru ekonometrii w projektach działu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (matematyka, statystyka, data science lub pokrewne)

  • Doświadczenie z zakresu analiz statystycznych oraz modelowania ekonometrycznego w branży marketingowo-mediowej

  • Doskonałe umiejętności analityczne

  • Umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów

  • Praktyczna znajomość technologii wykorzystywanych w zakresie analiz

  • Znajomość języka programowania statystycznego (R, Phyton)

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)

To oferujemy

  • Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy w globalnej firmie, w której możesz mieć wpływ na jej rozwój

  • Pracę w międzynarodowym środowisku. Wymianę wiedzy z zagranicznymi oddziałami Havas, które działają na ponad 120 rynkach na świecie

  • Szkolenia w ramach autorskiej platformy Havas University

  • Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej, ubezpieczenie grupowe, masaże w biurze, elastyczne godziny pracy :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • jeden krótszy dzień pracy

  • dostęp do platformy kafeteryjnej

  • masaże w biurze

Dodatkowe informacje

Osoba, której szukamy, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie modeli uwzględniających zarówno czynniki mediowe, jak i inne (ceny, promocje, sezonowość, warunki ekonomiczne, trendy kategorii i działania konkurencyjne) w celu określenia, co naprawdę wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.