Ta oferta pracy jest nieaktualna od 334 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dealer Manager - Polska Południowa

  • Opole, opolskie
  • Kierownik
  • 19.07.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

    Aktualnie firma poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

    Dealer Manager - Polska Południowa

     

    Opis stanowiska:

    •  Przygotowanie w uzgodnieniu z dealerami rocznych planów sprzedażowych, szkoleniowych i marketingowych w regionie Polski Południowej
    • Monitorowanie i nadzór nad realizacją planów dealera
    • Egzekwowanie  realizacji planów sprzedażowych dealerów w zakresie maszyn i osprzętów
    • Wspieranie dealera i  współdziałanie z dealerem w realizacji planów rocznych
    • Kontrola działalności handlowej dealerów, poziomu sprzedaży, stanu magazynowego maszyn Podejmowanie działań służących realizacji współpracy zgodnie z umową dealerską. Kontrola i egzekwowanie współpracy w zakresie finansów
    • Zapewnienie wsparcia podczas negocjacji z klientami i w zakresie sprzedaży maszyn JCB, szkolenie w zakresie metod sprzedaży
    • Kontrola zobowiązań finansowych i sytuacji finansowej dealerów
    • Przeprowadzanie oceny dealera, wdrażanie programów służących poprawie i rozwojowi współpracy

     

     

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe – preferowany wydział rolniczy lub ekonomiczny
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Znajomość branży maszyn rolniczych
    • Wysoka motywacja do osiągania wyników
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Komunikatywność i myślenie analityczne
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Prawo jazdy kat. B.
    • Dobra obsługa komputera (Excel, ERP)
    • Gotowość do częstych podróży służbowych
    • Umiejętność budowania marki na rynku oraz relacji z klientami
    • Poszukiwani kandydaci z woj. dolnośląskiego, śląskiego, opolskiego lub małopolskiego

     

    Oferujemy:

    • Rozwojową i kreatywną pracę w stabilnej spółce
    • Szkolenia w zakresie wiedzy technicznej
    • Umowę o pracę
    • Motywacyjny system wynagradzania
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tablet)
    • Prywatną opieka medyczna
    • Możliwość pracy z marką premium.
    aplikuj

     

     

    Aplikacje prosimy składać do dnia 31-08-2017.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Za wszystkie przesłane aplikacje – dziękujemy.

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez INTERHANDLER Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.