Oferta pracy

Demand Planner w Branży Retail

Grafton Recruitment

  • Łódź, łódzkie

  • ważna jeszcze 18 dni
    do: 11 lis 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
top

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Demand Planner w branży retail
Miejsce pracy: Łódź
9-20-64145

Nasz Klient to zagraniczny producent odzieży, który dynamicznie rozwija na polskim rynku. Firma posiada aktualnie 22 salony i otwiera kolejne, w związku z tym poszukujemy osoby, która otwarta jest na nowe wyzwania i zainteresowana pracą na stanowisku: Demand Planner

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:

  • Przygotowanie planów i prognoz sprzedaży w oparciu o dane historyczne
  • Analiza sprzedaży
  • Tworzenie budżetu na podstawie aktualnych danych i prognoz
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrznych klientów
  • Współpraca ze sklepami w Polsce i Europie w celu realizacji zamówień i zatowarowania
  • Kontakt z dostawcami z Azji w celu potwierdzenia zamówień

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku marketingu lub ekonomii
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku w branży retail, branży dystrybucyjnej lub pokrewnej
  • Umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office
  • Obsługa programu MS Excel na poziomie biegłym
  • Mile widziana znajomość Power BI
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej w Łodzi


Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • umowa o pracę
  • pakiet benefitów, między innymi: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, rabaty produktowe
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej w biurze w centrum Łodzi

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Demand Planner w branży retailNumer ref.: 9-20-64145

Nasz Klient to zagraniczny producent odzieży, który dynamicznie rozwija na polskim rynku. Firma posiada aktualnie 22 salony i otwiera kolejne, w związku z tym poszukujemy osoby, która otwarta jest na nowe wyzwania i zainteresowana pracą na stanowisku: Demand Planner

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:

  • Przygotowanie planów i prognoz sprzedaży w oparciu o dane historyczne
  • Analiza sprzedaży
  • Tworzenie budżetu na podstawie aktualnych danych i prognoz
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrznych klientów
  • Współpraca ze sklepami w Polsce i Europie w celu realizacji zamówień i zatowarowania
  • Kontakt z dostawcami z Azji w celu potwierdzenia zamówień

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku marketingu lub ekonomii
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku w branży retail, branży dystrybucyjnej lub pokrewnej
  • Umiejętności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office
  • Obsługa programu MS Excel na poziomie biegłym
  • Mile widziana znajomość Power BI
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej w Łodzi


Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • umowa o pracę
  • pakiet benefitów, między innymi: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, rabaty produktowe
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej w biurze w centrum Łodzi

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne