Ta oferta pracy jest nieaktualna od 552 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Deputy Service Delivery Manager

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 11.01.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Wspieramy liderów w pozyskiwaniu profesjonalistów z doświadczeniem w obszarze księgowości, finansów, obsługi klienta, HR, logistyki oraz IT. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najbardziej atrakcyjne oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi dla sektora finansowego, poszukujemy kandydata na stanowisko:

    Deputy Service Delivery Manager
    miejsce pracy: Szczecin

    Zadania:

    • Codzienna kontrola operacji i koordynacja działań Centrum;
    • Wsparcie Service Managera w codziennych obowiązkach;
    • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem;
    • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów;
    • Wsparcie konsultantów w obsłudze zagranicznego klienta reklamacyjnego;
    • Prognozowanie przyszłych wyników oraz kontrola zaplanowanych budżetów;
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

    Wymagania:

    • Min. 7-letnie doświadczenie  w strukturach SSC/Centrów Operacji;
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego jest warunkiem koniecznym;
    • Wykształcenie wyższe;
    • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami;
    • Zdolności przywódcze i komunikatywność;
    • Znajomość metodologii Lean lub Six Sigma będzie dodatkowym atutem;
    • Samodzielność i zorientowanie na cel.

    Oferujemy:

    • Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji;
    • Współpraca w oparciu o umowę o pracę;
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w jednej z wiodących grup świadczących usługi dla sektora finansowego;
    • Opiekę medyczną i benefity pozapłacowe.

    Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.