Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Desktop Support Technician L1/L2 - Technik Wsparcia IT

EXCIS POLAND sp. z o.o.

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 5
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie.

  • Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu.

  • Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.

  • Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.

  • Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowań komputerowych.

  • Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem.

  • Doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania lub sprzętu.

  • Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem.

  • Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowiskach Inżynier ds. Wsparcia Technicznego, Specjalista ds. Pomocy Technicznej itp. min 1 rok.

  • Zaawansowana znajomość systemów sprzętu komputerowego, chipsetów, modułów pamięci oraz urządzeń peryferyjnych.

  • Znajomość popularnych systemów operacyjnych, aplikacji i systemów połączeń zdalnych.

  • Umiejętność rozwiązywania złożonych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.

  • Znajomość języka angielskiego.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

O nas

Excis Compliance

Established in Belgium in 2001 as an IT services company, Excis expanded across Europe and relocated its HQ in the UK. The delivery of 24/7 support was followed by the provision of endto-end solutions, including IT and audio-visual design, installation and servicing. Excis enjoys a strong global presence, serving a diverse range of clients and providing cross-border international IT services. We have built up a worldwide network of over 6000 engineers, who provide seamless installation and maintenance services, which aligns with the international requirements of our clients. Our network continues to grow through our 60+ entities worldwide and our ever- expanding footprint across the globe.

Why Choose Excis?

Our people are what makes the difference. A diverse range of skillsets, ranging from ITL and Prince certified project managers, to technical, vendor specialist engineers, we hold each other to the highest level of accountability to ensure not only that we are satisfied, but that the customer is satisfied. We believe that honesty, integrity and a commitment to ethical business practices is fundamental to how we conduct ourselves in each interaction.

If You would like to know more about Excis, please click on the link below:

https://www.excis.com/