Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Webhelp Poland Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Webhelp Poland Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]          

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania rekrutacji na dane stanowisko, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.


Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. 
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]

Webhelp Poland Sp. z o.o.

Deutschsprachige Kundenberater (w/m) – Konsumentenbetreuung

Webhelp Poland Sp. z o.o. O firmie

5 500‐6 000 zł brutto / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • mazowieckie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 14 paź 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Webhelp – das sind unsere Mitarbeiter. Über 50.000 Personen in mehr als 29 Ländern und 140 Standorten tragen täglich zum Erfolg von Webhelp bei, setzen die Maßstäbe im Bereich Servicedienstleistung immer höher und begeistern die Kunden unserer namhaften Auftraggeber. Werde Teil unseres Teams und hilf uns mit Deinen persönlichen Fähigkeiten, Erfahrungen und Ideen immer besser zu werden.

 

Aktuell suchen wir Persönlichkeiten wie Dich! Verstärke unser Team im Home-Office!

Deutschsprachige Kundenberater (w/m)
– Konsumentenbetreuung

Diese spannenden Aufgaben erwarten Dich:

  • Entgegennahme eingehender Anrufe in deutscher Sprache (ausschließlich Inbound, kein Verkauf)
  • Betreuung und produktbezogene Beratung von Bestandskunden via Telefon oder E-Mail
  • Qualifizierung und Dokumentation der Anfragen unter Nutzung verschiedener Infotools

Das bringst Du mit:

  • Sehr gutes Deutsch in Wort und Schrift
  • Englischkenntnisse wünschenswert, allerdings keine Bedingung
  • Serviceorientierung und hohe kommunikative Fähigkeiten
  • Sicherheit im Umgang mit Computern, einen stabilen Internetanschluss
  • Verantwortungsbewusstsein und Spaß an Teamarbeit
  • Flexibilität und Engagement
  • Erfahrung in schriftlicher/telefonischer Kundenbetreuung gerne gesehen, aber keine Voraussetzung

Das bieten wir Dir:

  • vorbereitendes Hard- und Soft Skills Training
  • regelmäßige Feedbacks und Betreuung durch ausgebildete Teamleiter und Trainer
  • Arbeitszeiten: Montag bis Samstag 9:00 – 18:00 Uhr
  • Möglichkeit einer Vorausplanung durch frühzeitige Schichtfestlegungen für das ganze Team
  • festen Arbeitsvertrag ab dem ersten Trainingstag (Voll- oder Teilzeit)
  • Gehalt in Höhe von 5.500,- bis 6.000,- PLN Brutto
  • Member-Get-Member Programm (projektunabhängig)
  • MultiSport Kostenübernahme
  • private Krankenversicherung bei EnelMed
  • Urlaubsgeld (auch für Kinder)
  • Sodexo-Gutscheine als Weihnachtspakete

 

Wir haben Dein Interesse geweckt und Du möchtest ein Teil der Webhelp-Familie werden? Dann bewirb Dich jetzt und sende uns Deinen Lebenslauf. Vielleicht suchen wir ja gerade Dich!

Webhelp – das sind unsere Mitarbeiter. Über 50.000 Personen in mehr als 29 Ländern und 140 Standorten tragen täglich zum Erfolg von Webhelp bei, setzen die Maßstäbe im Bereich Servicedienstleistung immer höher und begeistern die Kunden unserer namhaften Auftraggeber. Werde Teil unseres Teams und hilf uns mit Deinen persönlichen Fähigkeiten, Erfahrungen und Ideen immer besser zu werden.

 

Aktuell suchen wir Persönlichkeiten wie Dich! Verstärke unser Team im Home-Office!

Deutschsprachige Kundenberater (w/m)
– Konsumentenbetreuung

Diese spannenden Aufgaben erwarten Dich:

  • Entgegennahme eingehender Anrufe in deutscher Sprache (ausschließlich Inbound, kein Verkauf)
  • Betreuung und produktbezogene Beratung von Bestandskunden via Telefon oder E-Mail
  • Qualifizierung und Dokumentation der Anfragen unter Nutzung verschiedener Infotools

Das bringst Du mit:

  • Sehr gutes Deutsch in Wort und Schrift
  • Englischkenntnisse wünschenswert, allerdings keine Bedingung
  • Serviceorientierung und hohe kommunikative Fähigkeiten
  • Sicherheit im Umgang mit Computern, einen stabilen Internetanschluss
  • Verantwortungsbewusstsein und Spaß an Teamarbeit
  • Flexibilität und Engagement
  • Erfahrung in schriftlicher/telefonischer Kundenbetreuung gerne gesehen, aber keine Voraussetzung

Das bieten wir Dir:

  • vorbereitendes Hard- und Soft Skills Training
  • regelmäßige Feedbacks und Betreuung durch ausgebildete Teamleiter und Trainer
  • Arbeitszeiten: Montag bis Samstag 9:00 – 18:00 Uhr
  • Möglichkeit einer Vorausplanung durch frühzeitige Schichtfestlegungen für das ganze Team
  • festen Arbeitsvertrag ab dem ersten Trainingstag (Voll- oder Teilzeit)
  • Gehalt in Höhe von 5.500,- bis 6.000,- PLN Brutto
  • Member-Get-Member Programm (projektunabhängig)
  • MultiSport Kostenübernahme
  • private Krankenversicherung bei EnelMed
  • Urlaubsgeld (auch für Kinder)
  • Sodexo-Gutscheine als Weihnachtspakete

 

Wir haben Dein Interesse geweckt und Du möchtest ein Teil der Webhelp-Familie werden? Dann bewirb Dich jetzt und sende uns Deinen Lebenslauf. Vielleicht suchen wir ja gerade Dich!

Ogłoszenie archiwalne