Oferta pracy

ING Tech Poland

DevOps Inżynier Centrum Wsparcia Usług IT

ING Tech PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ING Tech Poland

Konduktorska 35

Katowice

DevOps Inżynier Centrum Wsparcia Usług IT

Miejsce pracy: Katowice

Szukamy Ciebie jeśli:

  • posiadasz wykształcenie techniczne (preferowany profil informatyczny) lub doświadczenie w pracy w branży IT,
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację,
  • posiadasz ogólną znajomość technologii IT, w tym co najmniej jednej na dobrym poziomie,
  • masz motywację do rozwoju w obszarze IT,
  • jesteś zaangażowany w realizację zadań i otwarty na zmiany,
  • jesteś samodzielny, a organizacja pracy jest Twoją mocną stroną,
  • skutecznie realizujesz zadania i posiadasz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań,
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz budowania dojrzałych relacji.

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • znajomość jednego lub kilku języków skryptowych i/lub języków programowania,
  • wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny,
  • znajomość ITIL i/lub SCRUM,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z klientem anglojęzycznym.
  • możliwość pracy w trybie 24/7.

Informacje o Zespole:

Praca w 18 osobowym zespole odpowiedzialnym za: - 1-szą linię wsparcia IT dla ponad 30 firm grupy ING w 23 krajach świata - współpraca z ekspertami IT - posługiwanie się językiem angielskim w codziennej pracy - dostęp do najnowocześniejszych technologii i szkoleń IT - R&D we wdrażaniu automatyzacji rozwiązań w ramach procesu Incident Management - praca w trybie 3 zmianowym 24/7.
umowa o pracę
taki rodzaj umowy oferujemy
7:00 - 17:00
w tych godzinach pracujemy
Konduktorska 35, Katowice
tutaj mieści się nasze biuro

 

Zakres obowiązków:

 
60%
  - obsługa procesu Incident Management
  
10%
 - uczestnictwo w projektach typu transfer 1linii wsparcia
 
10%
  - automatyzacja rozwiązań, skryptowanie,programowanie
 
10%
  - koordynowanie akcji naprawczych, w tym dla"major incidents"
 
10%
  - 1-sza linia wsparcia IT

 

 

W ING Tech Poland dbamy o:

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Szukamy Ciebie jeśli:

  • posiadasz wykształcenie techniczne (preferowany profil informatyczny) lub doświadczenie w pracy w branży IT,
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację,
  • posiadasz ogólną znajomość technologii IT, w tym co najmniej jednej na dobrym poziomie,
  • masz motywację do rozwoju w obszarze IT,
  • jesteś zaangażowany w realizację zadań i otwarty na zmiany,
  • jesteś samodzielny, a organizacja pracy jest Twoją mocną stroną,
  • skutecznie realizujesz zadania i posiadasz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań,
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz budowania dojrzałych relacji.

DevOps Inżynier Centrum Wsparcia Usług IT

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • znajomość jednego lub kilku języków skryptowych i/lub języków programowania,
  • wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny,
  • znajomość ITIL i/lub SCRUM,
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z klientem anglojęzycznym.
  • możliwość pracy w trybie 24/7.

Informacje o Zespole:

Praca w 18 osobowym zespole odpowiedzialnym za: - 1-szą linię wsparcia IT dla ponad 30 firm grupy ING w 23 krajach świata - współpraca z ekspertami IT - posługiwanie się językiem angielskim w codziennej pracy - dostęp do najnowocześniejszych technologii i szkoleń IT - R&D we wdrażaniu automatyzacji rozwiązań w ramach procesu Incident Management - praca w trybie 3 zmianowym 24/7.

 

Zakres obowiązków:

 
60%
  - obsługa procesu Incident Management
  
10%
 - uczestnictwo w projektach typu transfer 1linii wsparcia
 
10%
  - automatyzacja rozwiązań, skryptowanie,programowanie
 
10%
  - koordynowanie akcji naprawczych, w tym dla"major incidents"
 
10%
  - 1-sza linia wsparcia IT

 

 

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Ogłoszenie archiwalne