KACZMARSKI INKASSO

Dialer Supervisor

KACZMARSKI INKASSOO firmie

KACZMARSKI INKASSO

Danuty Siedzikówny 12

Wrocław

top
Jesteśmy pierwszą i jedną z najlepiej zorganizowanych firm windykacyjnych na rynku. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy. Specjalizujemy się w windykacji spraw zleconych osób fizycznych jak i przedsiębiorców. 

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Dialer Supervisor

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie kampaniami outboundowymi (tworzenie, konfiguracja, monitoring),
  • bieżący monitoring ruchu inbound/outbound,
  • opracowanie koncepcji oraz budowa modelu telefonicznej obsługi spraw,
  • nadzór operacyjny nad call center,
  • bieżący monitoring wskaźników KPI,
  • współpraca z menedżerami projektu,
  • analiza, raportowanie, wdrażanie rozwiązań usprawniających efektywność dzwonienia na kampanii,
  • raportowanie o efektach pracy zespołów call center,
  • tworzenie raportów ad hoc.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z analizą procesów call center,
  • wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, rachunkowość,
  • umiejętności obsługi pakietu Office na poziomie zaawansowanym,
  • znajomość języka SQL – dodatkowy atut,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • samodzielności.

Oferujemy:            

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dużą samodzielność i odpowiedzialność,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

bottom
Jesteśmy pierwszą i jedną z najlepiej zorganizowanych firm windykacyjnych na rynku. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy. Specjalizujemy się w windykacji spraw zleconych osób fizycznych jak i przedsiębiorców. 

Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Dialer Supervisor

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie kampaniami outboundowymi (tworzenie, konfiguracja, monitoring),
  • bieżący monitoring ruchu inbound/outbound,
  • opracowanie koncepcji oraz budowa modelu telefonicznej obsługi spraw,
  • nadzór operacyjny nad call center,
  • bieżący monitoring wskaźników KPI,
  • współpraca z menedżerami projektu,
  • analiza, raportowanie, wdrażanie rozwiązań usprawniających efektywność dzwonienia na kampanii,
  • raportowanie o efektach pracy zespołów call center,
  • tworzenie raportów ad hoc.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z analizą procesów call center,
  • wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, rachunkowość,
  • umiejętności obsługi pakietu Office na poziomie zaawansowanym,
  • znajomość języka SQL – dodatkowy atut,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • samodzielności.

Oferujemy:            

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dużą samodzielność i odpowiedzialność,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne