Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDigital Analyst - Analityk internetowy
Conversion Sp. z o.o.
Katowice
Katowice, śląskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Masz już doświadczenie w analityce internetowej i chcesz się dalej rozwijać? Wdrażasz Google Analytics, korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem Google Analytics 360 i BigQuery?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko Digital Analyst—Analityk internetowy.
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za przeprowadzanie zaawansowanych analiz danych, integracje z wykorzystaniem BigQuery, Google Analytics, różnych API i systemów CRM. Będziesz przygotowywał rozbudowane systemy raportowania i je automatyzował z wykorzystaniem m.in. R i Google Data Studio. Będziesz planował systemy śledzenia użytkowników i je wdrażał za pomocą Google Tag Managera.
Oczywiście, nie musisz umieć wszystkiego z wymienionego powyżej zakresu (chociaż jeśli tak jest, to się nie obrazimy). Chcemy, żebyś znał już Google Analytics i Google Tag Managera (wymagamy min. 2 letniego doświadczenia w konfiguracji tych narzędzi). Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst (lub jesteś mocnym Juniorem) i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Analytics to tylko część Twoich obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
👉 Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
👉 Tworzenie kokpitów w Google Data Studio i automatyzacja raportowania
👉 Integracje danych z wykorzystaniem Google BigQuery
👉 Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz
👉 Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
👉 Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
👉 Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
👉 Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
👉 Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera
👉 Bieżąca komunikacja z klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
Nasze wymagania
Co musisz umieć? Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
✔️ Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
✔️ Dobrą znajomość Excela
✔️ Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
✔️ Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami
✔️ Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
✔️ Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
✔️ Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
● Dobrą znajomość JS i jQuery
● Znajomość Google Data Studio
● Znajomość Google BigQuery, a w szczególności SQL
● Znajomość R
● Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
● Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
● Znajomość branży ecommerce
● Umiejętność rozmowy z klientem
Jaką osobą musisz być? Szukamy osób, które lubią dowozić, związały swoją karierę z analityką, chcą zawsze się rozwijać i nie boją się nowych wyzwań.
To oferujemy
Oferujemy:
➡️ Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
➡️ Wynagrodzenie dla B2B: w przedziale 7.000-14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
➡️ Wynagrodzenie przy umowie o pracę: w przedziale 5.500-11.500 zł brutto
➡️ Twój własny, roczny budżet szkoleniowy (około 2.000 - 4.000 PLN)
➡️ Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google ➡️ Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
➡️ Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i ich rozwiązania
➡️ Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
➡️ Sprzęt Apple do pracy
➡️ Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
➡️ Prywatną opiekę medyczna Medicover 100% bezpłatną
➡️ Kartę Multisport 100% bezpłatną
➡️ Spotify Premium
Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?
Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz.
Jak zostać częścią naszego zespołu?
Jest to bardzo proste. Wystarczy, że poprzez przycisk Aplikuj wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu ☺
Aha — w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).
O nas
Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji konwersji. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych w polskim internecie jak Reserved czy CCC.
Mamy sporo projektów w zakresie analityki i w związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Digital Analyst.
Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie.
Nasz firma jest certyfikowanym partnerem Google oraz certyfikowanym resellerem Google Analytics 360. Gwarantuje Ci to szybki rozwój umiejętności i zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), CCC, 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.
W skrócie—jeżeli chcesz się szybko rozwijać w dziedzinie analityki internetowej to Conversion jest dla Ciebie najlepszym wyborem.