Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Analyst - Analityk internetowy

Conversion Sp. z o.o.

7 00014 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Masz już doświadczenie w analityce internetowej i chcesz się dalej rozwijać? Wdrażasz Google Analytics, korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem Google Analytics 360 i BigQuery?

Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko Digital Analyst—Analityk internetowy.

W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za przeprowadzanie zaawansowanych analiz danych, integracje z wykorzystaniem BigQuery, Google Analytics, różnych API i systemów CRM. Będziesz przygotowywał rozbudowane systemy raportowania i je automatyzował z wykorzystaniem m.in. R i Google Data Studio. Będziesz planował systemy śledzenia użytkowników i je wdrażał za pomocą Google Tag Managera.

Oczywiście, nie musisz umieć wszystkiego z wymienionego powyżej zakresu (chociaż jeśli tak jest, to się nie obrazimy). Chcemy, żebyś znał już Google Analytics i Google Tag Managera (wymagamy min. 2 letniego doświadczenia w konfiguracji tych narzędzi). Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst (lub jesteś mocnym Juniorem) i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Analytics to tylko część Twoich obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

👉 Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)

👉 Tworzenie kokpitów w Google Data Studio i automatyzacja raportowania

👉 Integracje danych z wykorzystaniem Google BigQuery

👉 Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz

👉 Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)

👉 Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera

👉 Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)

👉 Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych

👉 Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera

👉 Bieżąca komunikacja z klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej

Nasze wymagania

Co musisz umieć? Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. 

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

✔️ Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera

✔️ Dobrą znajomość Excela

✔️ Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

✔️ Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami

✔️ Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności

✔️ Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

✔️ Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

● Dobrą znajomość JS i jQuery

● Znajomość Google Data Studio

● Znajomość Google BigQuery, a w szczególności SQL

● Znajomość R

● Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google

● Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)

● Znajomość branży ecommerce

● Umiejętność rozmowy z klientem

Jaką osobą musisz być? Szukamy osób, które lubią dowozić, związały swoją karierę z analityką, chcą zawsze się rozwijać i nie boją się nowych wyzwań.

To oferujemy

Oferujemy:

➡️ Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji

➡️ Wynagrodzenie dla B2B: w przedziale 7.000-14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)

➡️ Wynagrodzenie przy umowie o pracę: w przedziale 5.500-11.500 zł brutto

➡️ Twój własny, roczny budżet szkoleniowy (około 2.000 - 4.000 PLN)

➡️ Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google ➡️ Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce

➡️ Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i ich rozwiązania

➡️ Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników

➡️ Sprzęt Apple do pracy

➡️ Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie

➡️ Prywatną opiekę medyczna Medicover 100% bezpłatną

➡️ Kartę Multisport 100% bezpłatną

➡️ Spotify Premium

 

Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz.

Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że poprzez przycisk Aplikuj wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu ☺

Aha — w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).

O nas

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji konwersji. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych w polskim internecie jak Reserved czy CCC.

Mamy sporo projektów w zakresie analityki i w związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Digital Analyst.

Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie.

Nasz firma jest certyfikowanym partnerem Google oraz certyfikowanym resellerem Google Analytics 360. Gwarantuje Ci to szybki rozwój umiejętności i zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), CCC, 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.

W skrócie—jeżeli chcesz się szybko rozwijać w dziedzinie analityki internetowej to Conversion jest dla Ciebie najlepszym wyborem.