Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Analyst - Analityk internetowy

Conversion Sp. z o.o.

umowa o pracę
6 00012 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
7 00014 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

W ramach realizowanych przez nas projektów realizujemy następujący zakres działań:

1. Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów

2. Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)

3, Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej

4. Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera

5. Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych

6. Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)

7. Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)

8. Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)

9. Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)

10. Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej

11. Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy

Nasze wymagania

Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

✓ Znajomość podstaw digital marketingu

✓ Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem

✓ Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera

✓ Dobrą znajomość Excela

✓ Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

✓ Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie

✓ Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności

✓ Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

✓ Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.

Mile widziane

✓ Dobrą znajomość JS

✓ Znajomość Google Data Studio

✓ Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL

✓ Znajomość R

✓ Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google

✓ Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)

✓ Znajomość branży ecommerce

✓ Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji

  • Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)

  • Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto

  • Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)

  • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce

  • Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania

  • Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement

  • Sprzęt Apple do pracy

  • Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie

  • Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją

  • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Podsumowanie

Chcesz wrzucić swoją karierę analityczną na wyższy bieg? Masz już doświadczenie w pracy z Google Analytics? Korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem BigQuery?

Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%?

Jeżeli tak, to świetnie! Zapraszamy 👐

Conversion Sp. z o.o.

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i wykorzystaniu danych online. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych serwisów w Polsce. Coraz więcej projektów realizujemy zagranicą. Jesteśmy czołowym partnerem Google w zakresie Measurement.

Przewiń do profilu firmy