prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDigital Analyst - Analityk internetowy
Conversion Sp. z o.o.
Szczecin
Szczecin, zachodniopomorskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
W ramach realizowanych przez nas projektów realizujemy następujący zakres działań:
1. Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów
2. Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
3, Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej
4. Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
5. Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych
6. Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery)
7. Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS)
8. Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1)
9. Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8)
10. Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
11. Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy
Nasze wymagania
Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
✓ Znajomość podstaw digital marketingu
✓ Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem
✓ Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera
✓ Dobrą znajomość Excela
✓ Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
✓ Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie
✓ Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
✓ Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
✓ Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript
Jaką osobą musisz być?
Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”.
Mile widziane
✓ Dobrą znajomość JS
✓ Znajomość Google Data Studio
✓ Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL
✓ Znajomość R
✓ Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
✓ Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
✓ Znajomość branży ecommerce
✓ Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
To oferujemy
Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji
Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu)
Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto
Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia)
Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce
Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania
Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement
Sprzęt Apple do pracy
Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie
Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją
Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium
Benefity
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
Podsumowanie
Chcesz wrzucić swoją karierę analityczną na wyższy bieg? Masz już doświadczenie w pracy z Google Analytics? Korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem BigQuery?
Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%?
Jeżeli tak, to świetnie! Zapraszamy 👐
Conversion Sp. z o.o.
Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i wykorzystaniu danych online. Jesteśmy jednym z trzech w Polsce Certyfikowanych Resellerów Google Analytics 360. Pracujemy dla największych serwisów w Polsce. Coraz więcej projektów realizujemy zagranicą. Jesteśmy czołowym partnerem Google w zakresie Measurement.