Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Digital Analyst

dentsu

Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Festiwal pracy Jobicon online
Porozmawiaj z pracodawcą
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Przeprowanie wdrożenia analityki internetowej od A do Z. Uwzględniające Google Analytics, Campaign Manager, Adform i inne dodatkowe platformy. Korzystamy z różnych rozwiązań kontenerowych;

  • Przygotowanie projektów/strategii wdrożeniowych pokrywających rozbudowane procesy sprzedażowe;

  • Projektowanie i przeprowadzanie testów A/B;

  • Weryfikacja i naprawa pojawiających się błędów trackingu;

  • Konfiguracja i audyt Google Analytics;

  • Rozwój obecnie funkcjonujących rozwiązań w zakresie raportowania opartych o BigQuery, Tableau, Data Studio;

  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów i integracja danych. Korzystając zarówno z rozwiązań dostarczanych przez Google, ale również bazując na danych z własnych źródeł;

  • Wdrożenie rozwiązań na pograniczu Digital Analytics i Data Science. Ścisła współpraca między tymi zespołami pozwoli Ci projektować i wdrażać najśmielsze pomysły.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako Analityk;

  • Zawansowana znajomość GTM;

  • Doświadczenie w konfiguracji Google Analytics, Google Analytics 4;

  • Doświadczenie w implementacji i konfiguracji Google Campaign Manager;

  • Dobra znajomość Excela;

  • Znajomość zagadnień digital marketingu (SEM, SEO, Programatic, afiliacja etc.);

  • Wiedza z obszaru Ad operations;

  • Umiejętność wizualizacji danych (interpretowanie wyników i ich prezentacja);

  • Aktualna wiedza z zakresu analityki digital. Świadomość nowych narzędzi, funkcjonalności, zmian;

  • Bardzo dobra znajomość Looker Studio (dawne Google Data Studio).

Mile widziane

Mile widziane (pracujemy z wieloma narzędziami jeżeli znasz, któreś z poniższych koniecznie daj nam znać):

- BigQuery;

- Tableau;

- Podstawy Java Script;

- Analityka mobilna;

- Tealium

- Dobra znajomość SQL.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji performance marketingu;

  • Możliwość pracy na projektach kluczowych klientów w branży digital marketingu, e-commerce;

  • Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;

  • Możliwość rozwoju w ramach iProspect oraz grupy dentsu w Polsce i na świecie – lokalizacja na Dolnym Mokotowie;

  • Wewnętrzny program szkoleń „Let’s share” i wiele innych;

  • Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;

  • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;

  • Kartę sportową Medicover Sport lub Multisport.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • siłownia w biurze

  • brak dress code’u

dentsu

Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, dentsu Creative, iProspect, Red8 Advertising, Amplifi, DDS, dentsu i dentsu X, TSL oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.

dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.

Obecnie do dentsu Polska szukamy kandydatów na stanowisko: Digital Analyst.

Przewiń do profilu firmy