dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Digital Analyst
dentsu



Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Przeprowanie wdrożenia analityki internetowej od A do Z. Uwzględniające Google Analytics, Campaign Manager, Adform i inne dodatkowe platformy. Korzystamy z różnych rozwiązań kontenerowych;
Przygotowanie projektów/strategii wdrożeniowych pokrywających rozbudowane procesy sprzedażowe;
Projektowanie i przeprowadzanie testów A/B;
Weryfikacja i naprawa pojawiających się błędów trackingu;
Konfiguracja i audyt Google Analytics;
Rozwój obecnie funkcjonujących rozwiązań w zakresie raportowania opartych o BigQuery, Tableau, Data Studio;
Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów i integracja danych. Korzystając zarówno z rozwiązań dostarczanych przez Google, ale również bazując na danych z własnych źródeł;
Wdrożenie rozwiązań na pograniczu Digital Analytics i Data Science. Ścisła współpraca między tymi zespołami pozwoli Ci projektować i wdrażać najśmielsze pomysły.
Nasze wymagania
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako Analityk;
Zawansowana znajomość GTM;
Doświadczenie w konfiguracji Google Analytics, Google Analytics 4;
Doświadczenie w implementacji i konfiguracji Google Campaign Manager;
Dobra znajomość Excela;
Znajomość zagadnień digital marketingu (SEM, SEO, Programatic, afiliacja etc.);
Wiedza z obszaru Ad operations;
Umiejętność wizualizacji danych (interpretowanie wyników i ich prezentacja);
Aktualna wiedza z zakresu analityki digital. Świadomość nowych narzędzi, funkcjonalności, zmian;
Bardzo dobra znajomość Looker Studio (dawne Google Data Studio).
Mile widziane
Mile widziane (pracujemy z wieloma narzędziami jeżeli znasz, któreś z poniższych koniecznie daj nam znać):
- BigQuery;
- Tableau;
- Podstawy Java Script;
- Analityka mobilna;
- Tealium
- Dobra znajomość SQL.
To oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji performance marketingu;
Możliwość pracy na projektach kluczowych klientów w branży digital marketingu, e-commerce;
Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
Możliwość rozwoju w ramach iProspect oraz grupy dentsu w Polsce i na świecie – lokalizacja na Dolnym Mokotowie;
Wewnętrzny program szkoleń „Let’s share” i wiele innych;
Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
Kartę sportową Medicover Sport lub Multisport.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
siłownia w biurze
brak dress code’u
dentsu
Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, dentsu Creative, iProspect, Red8 Advertising, Amplifi, DDS, dentsu i dentsu X, TSL oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.
dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie do dentsu Polska szukamy kandydatów na stanowisko: Digital Analyst.