Oferta pracy

Marketing Web Analyst

SII Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 8 godzin temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Specjalista (Mid / Regular)
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.
Marketing Web AnalystNumer ref.: 210126-GFDZ9
Twoje zadania:

Dział Marketingu w Sii na co dzień zajmuje się prowadzeniem kampanii marketingowych i EB, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, tworzeniem materiałów marketingowych i projektami CSR-owymi. Praca w naszym zespole jest dynamiczna: wspólnie na minutę wypowiadamy około 3000 słów, piszemy 20 mejli, generujemy sporo tabel w Excelu, prezentacji PowerPoint i analizujemy kluczowe dane marketingowe, razem zastanawiamy się nad usprawnieniami.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Analityka Internetowego. W ramach realizowanych zadań będzie okazja na stworzenie nowego środowiska do integracji danych marketingowych z różnych źródeł.


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie narzędziami analitycznymi (Google Analytics, moduł analityczny ClickDimensions)
  • Analiza danych dotyczących aktywności klientów oraz użytkowników systemu, weryfikacja hipotez biznesowych
  • Analiza danych dotyczących zachowań userów systemu, projektowanie testów A/B, analiza wyników oraz przygotowywanie wniosków i rekomendacji
  • Pomiar i optymalizacja efektywności strony internetowej Sii pod kątem współczynnika konwersji
  • Tworzenie bieżących raportów/dashboardów dotyczących konsumpcji treści, przepływu użytkowników, pozyskiwania i segmentacji dla strony internetowej Sii
  • Analiza wyników kampanii prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi automatyzujących działania marketingowe oraz dostarczanie raportów i formułowanie zaleceń optymalizacyjnych
  • Analiza lejków rekrutacyjnych/sprzedażowych oraz formułowanie zaleceń pozwalających zwiększyć konwersję
  • Wsparcie w tworzeniu i analizie lead scoringu
  • Implementacja i zarządzanie tagami
  • Prezentowanie wniosków z przeprowadzonych analiz przed różnymi grupami odbiorców, również przed kadrą zarządzającą
  • Przełożenie wyników danych na raporty, tabele i wykresy (atrakcyjne wizualnie, logiczne i przyjazne dla odbiorców biznesowych)
Twoje umiejętności:
  • Minimum 3-lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wiedza praktyczna z zakresu:
    • Znajomości jednego ze środowisk wizualizacji danych: Tableau, Qlik, Power BI
    • Testów A/B lub wielowymiarowych pozwalających na optymalizację działania strony internetowej Sii
    • Znajomości narzędzi z Google Marketing Cloud
  • Mile widziana znajomość narzędzia automatyzującego działania marketingowe
  • Umiejętność wirtualizacji danych
  • Doskonałe umiejętności analityczne i doświadczenie w analizie dużych zbiorów danych
  • Zainteresowanie dziedziną marketingu
  • Zainteresowanie tematyką UX (dodatkowy atut)
  • Dojrzałość, poczucie odpowiedzialności, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, ambicja
  • Otwartość na współpracę oraz rozwój analityki w firmie - usprawnianie procesów, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych
  • Proaktywna postawa tzw. „can do attitude”


Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Zatrudniając 4 500 specjalistów Sii jest
    liderem w swojej branży
  • Tytuł Great Place to
    Work
    przyznawany
    od 2015 roku
  • Prestiżowe projekty dla polskich i
    międzynarodowych
    klientów
  • Praca w gronie
    najlepszych ekspertów
  • 500 000 PLN rocznie na wsparcie
    pasji pracowników i wolontariatu
  • Job Changer - aplikacja wspierająca zmiany projektów
  • Nowocześnie
    zaprojektowane,
    komfortowe biura
  • Prywatna opieka
    zdrowotna i karta
    Multisport dla Ciebie i rodziny
  • Udział w wielu
    szkoleniach, meetupach
    czy webinarach

Zainteresowała Cię ta oferta?

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy