Digital and Customer Engagement Manager – Amerykański koncern farmaceutyczny

HSK CONSULTINGO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
HSK Consulting lider w dziedzinie rekrutacji, szkoleń i outsourcingu poszukuje dla swojego Klienta Wiodącego, amerykańskiego, międzynarodowego koncernu, jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm farmaceutycznych na Świecie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku farmaceutycznym, kandydatów do pracy na stanowisku:
Digital and Customer Engagement Manager
Amerykański koncern farmaceutyczny
LOKALIZACJA: Warszawa

We believe that our team is the most valued resource for our success. We invite you to a challenging career in Global Company as Digital and Customer Engagement Manager

CANDIDATES ARE EXPECTED TO HAVE THE FOLLOWING SKILLS
AND QUALIFICATIONS


  • Bachelor’s degree; Master’s degree or MBA desired
  • 3-5 years of experience in communication, digital or multichannel marketing
  • Excellent communication skills both verbal and written
  • Strong interpersonal skills, with ability to influence cross-functional teams
  • Fluent English
  • Strong analytical skills with ability to translate analytics into insight
  • Strong business acumen
  • Strong organization and multi-tasking skills

JOB DESCRIPTION

  • Create company communication strategy to Healthcare Professionals aligned with BU strategies and interest
  • Provide digital expertise into the ongoing evolution of customer model by working with business/brand leads on critical business priorities
  • Lead on the relationship with digital agencies/vendors
  • Monitor project status and budget and provide regular reporting,
  • Analyse and measure MCC effectiveness, content performance, customer engagement, etc
  • Ensure best customer experience in channels under your responsibility

WE OFFER

  • Contract of employment. Full-time employment agreement for 12 months
  • Benefits package including medical insurance, life insurance, Multisport Card.
  • Possibility of working in International and supportive culture with development opportunities
  • Patricipation in challenging projects.
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment
KANDYDATOM GWARANTUJEMY CAŁKOWITĄ DYSKRECJĘ. 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. 
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę HSK Consulting Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia”.
HSK Consulting lider w dziedzinie rekrutacji, szkoleń i outsourcingu poszukuje dla swojego Klienta Wiodącego, amerykańskiego, międzynarodowego koncernu, jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm farmaceutycznych na Świecie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku farmaceutycznym, kandydatów do pracy na stanowisku:
Digital and Customer Engagement Manager
Amerykański koncern farmaceutyczny

We believe that our team is the most valued resource for our success. We invite you to a challenging career in Global Company as Digital and Customer Engagement Manager

CANDIDATES ARE EXPECTED TO HAVE THE FOLLOWING SKILLS
AND QUALIFICATIONS


  • Bachelor’s degree; Master’s degree or MBA desired
  • 3-5 years of experience in communication, digital or multichannel marketing
  • Excellent communication skills both verbal and written
  • Strong interpersonal skills, with ability to influence cross-functional teams
  • Fluent English
  • Strong analytical skills with ability to translate analytics into insight
  • Strong business acumen
  • Strong organization and multi-tasking skills

JOB DESCRIPTION

  • Create company communication strategy to Healthcare Professionals aligned with BU strategies and interest
  • Provide digital expertise into the ongoing evolution of customer model by working with business/brand leads on critical business priorities
  • Lead on the relationship with digital agencies/vendors
  • Monitor project status and budget and provide regular reporting,
  • Analyse and measure MCC effectiveness, content performance, customer engagement, etc
  • Ensure best customer experience in channels under your responsibility

WE OFFER

  • Contract of employment. Full-time employment agreement for 12 months
  • Benefits package including medical insurance, life insurance, Multisport Card.
  • Possibility of working in International and supportive culture with development opportunities
  • Patricipation in challenging projects.
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment
KANDYDATOM GWARANTUJEMY CAŁKOWITĄ DYSKRECJĘ. 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. 
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę HSK Consulting Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia”.

Ogłoszenie archiwalne