Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Digital Brand Manager (B2C)

Qpony.plO firmie

5 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 10 lip 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • zaplanowaniu, wdrażaniu i efektywnym iterowaniu strategii pozyskiwania użytkowników dla aplikacji i marki BLIX - w zasięgowych mediach digitalowych

  • planowaniu, monitorowaniu, optymalizacji, realizacji i raportowaniu wykonania budżetów marketingowych powyżej 1 mln zł rocznie

  • identyfikowaniu i wykorzystywaniu nowych szans, kanałów marketingowych dla utrwalenia siły marki BLIX i wzrostu aplikacji

  • przygotowywaniu i udziale w badaniach rynkowych, które mają pomóc zrozumieć aktualnych i potencjalnych użytkowników BLIX

  • aktywnym tworzeniu i wykonywaniu strategii kreacji, które będziemy wykorzystywać w komunikacji marketingowej

  • monitorowaniu, komunikowaniu do całej organizacji i raportowaniu efektów prowadzonych działań,

  • śledzeniu trendów, monitorowaniu rynku i rekomendowaniu nowych aktywności marketingowych,

  • nawiązywaniu, kontroli i koordynacji współpracy z agencjami marketingowymi obsługującymi BLIX

Nasze wymagania

  • mają przynajmniej 3 lat doświadczenia w digital marketingu

  • bardzo dobrze znają najważniejsze kanały digital marketingu: Facebook, Google, YouTube, sieci reklamowe w mobile, influencer marketing

  • mają potwierdzone doświadczenie w budowanie marek konsumenckich w digitalu (aplikacje mobilne będą dużym plusem)

  • doskonale radzą sobie ze zbieraniem i analizą danych

  • nieustannie poszerzają swoją wiedzę i rozwijają nowe umiejętności (będziemy pytać o to, co czytasz i jak się rozwijasz!)

Mile widziane

  • doświadczenie w zakupach mediów cyfrowych i tradycyjnych

  • znajomość zasad opisanych w książce Byrona Sharpa "How Brands Grow"

  • aktywne zainteresowanie tematyką mobile app marketingu (w tym ASO)

  • znajomość zagadnień optymalizacji konwersji

  • znajomość zasad modelowania marketingowego i modelowania atrybucji

To oferujemy

  • Pracujemy zdalnie-zdalnie. Dopóki jesteśmy w zbliżonych strefach czasowych, możesz przebywać gdzie zechcesz.

  • Proponujemy 26 płatnych dni wolnych w umowie B2B + nie obcinamy faktur w wypadku nieobecności z powodu choroby ale nie ma problemu jeśli wolisz UoP

  • Finansujemy szkolenia, kursy, konferencje, dostęp do e-learningów

  • Zapewniamy standardowe benefity - Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Qpony.pl

Tworzymy aplikacje pomagające w robieniu codziennych zakupów w sklepach. Pracujemy nad tym, żeby nasi użytkownicy mieli kontrolę nad swoimi sklepowymi decyzjami i doświadczeniami.

Blix to największa aplikacja zakupowa online-to-offline w Polsce - i znacznie więcej niż przeglądarka gazetek. Zdrowe Zakupy to aplikacja o zdrowych i świadomych wyborach zakupowych. Też jest duża.

Mamy też ambicję nieustannego udoskonalania tego, co robimy i wciąż szukamy sposobów na dostarczenie naszym użytkownikom i klientom dodatkowej wartości.

Zmieniamy rynek handlu, pomagamy w podejmowaniu dobrych decyzji zakupowych milionów gospodarstw domowych i wiemy, że to wciąż początek naszej historii.

Przewiń do profilu firmy