Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Digital Brand Manager

Moovin Interiors

  • Przyokopowa 33, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Moovin Interiors

Przyokopowa 33

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej dla marek Moovin Interiors, Nux Apartments, DFK Investments i przyszłych projektów,

  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi,

  • Zarządzanie codziennymi zadaniami z różnych działań marketingu cyfrowego, w tym płatnych i organicznych, tworzenie treści i kampanii e-mailowych itp.,

  • Ustanawianie szczegółowych procesów testowania A/B w celu poprawy wydajności zaplanowanych działań,

  • Weryfikacja pracy agencji – ustalanie i rozliczanie KPI, samodzielne sprawdzanie wyników w narzędziach (Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads),

  • Monitoring, analiza i optymalizacja wyników kampanii marketingowych,

  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby biznesu,

  • Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu marketingu i digital marketingu,

  • Zarządzanie budżetem marketingowym podległych marek,

  • Koordynacja i przygotowanie materiałów marketingowych,

  • Udział w bieżących projektach zespołu.

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie (preferowane Marketing, Zarządzanie lub podobne),

  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu,

  • Doświadczenie praktyczne w digital marketingu,

  • Praktyczna znajomość narzędzi SEO, SEM, Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, Google Tag Manger,

  • Doświadczenie we wdrażaniu strategii, narzędzi oraz projektów marketingowych,

  • Proaktywność, bardzo dobra organizacja pracy,

  • Samodzielność i nastawienie na cel.

Mile widziane

  • Doświadczenie po stronie agencji lub domu mediowego

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Ubezpieczenie zdrowotne,

  • Potrzebne narzędzia pracy (laptop i telefon),

  • Płaską strukturę z dużą decyzyjnością,

  • Atrakcyjną lokalizację biura (blisko metro, łatwy dojazd).

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Spotkanie z Kierownikiem ds. Operacyjnych

2

Spotkanie z CEO

Moovin Interiors

Moovin Interiors to pracownia architektury wnętrz, która powstała z pasji do designu i pięknych wnętrz.

Zapewniamy kompleksową realizację wnętrza pod klucz. Wszystko w standardzie premium z dbałością o detal.

www.moovininteriors.pl

Przewiń do profilu firmy