Ta oferta pracy jest nieaktualna od 158 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Digital Client Consultant

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-03-21

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Digital Client Consultant
Workplace: Warszawa
nr ref: 1704699
top
As a leader in marketing and media information, Nielsen is one of the most trusted sources of business intelligence for the world's top brands. The work we do makes a significant difference to how businesses and brands perform in markets around the world. At Nielsen we all share a commitment to our core values of being simple, open and integrated in how we work — with each other, our partners, and our clients.

We are looking for experienced and passionate people to join our teams in Warsaw location.

DIGITAL CLIENT CONSULTANT

SIMPLY PUT As a Digital Client Consultant you will be on point for driving adoption and usage of several online Nielsen measurement products in our customer base while providing world-class customer service, with the ultimate goal of increasing revenue from existing customers. Partnering with our ad ops team, you will be servicing clients that primarily include brands, advertising agencies, ad networks, and publishing firms.

CHALLENGES THAT AWAIT YOU:

  • Acting as primary point-of-contact for client and deliver superior customer experience
  • Moving new customers from trial to repeat business
  • Leading day-to-day management of client campaigns
  • Teaching our clients to interpret the results of our digital campaign data and leverage them in their business
  • Leading account penetration, adoption and usage to achieve account growth targets
  • Proactively finding new ways to build the client’s businesses and to grow accounts
  • Mastering and maintaining knowledge of client's business, competition, and latest industry news and trends. Monitoring billing and collection process for accuracy and timeliness

 

YOUR PROFILE:

  • Sales and client management skills and professional experience
  • Bachelor’s degree, 3+ year’s previous client services / account management experience, 3+ years in the digital industry
  • Understanding of the overall media and measurement/analytics landscape in advertising and marketing trends
  • Experienced with running/overseeing online advertising campaign and media operations
  • Strong analytical and project management skills
  • Extremely organized and highly motivated
  • Excellent verbal/written communication skills (Fluent English language skills required)
YOUR OPPORTUNITY TO GROW:
At Nielsen you will experience a dynamic, open, and solution-oriented international envi¬ronment, where we support your development through a trust-based feedback culture and diverse training possibilities. As part of our culture, our promise to you is that at Nielsen you can: Be Yourself, Make a Difference & Grow with Us.

To apply for this position please send your CV and motivation letter in English via Career section or our web site www.nielsen.com or simply by using "Aplikuj" button.

Please be informed that we only contact selected candidates.

More info about Nielsen at www.nielsen.com

Please include the following statement: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in The Nielsen Company (in accordance with the Personnel Protection Act 27.08.1997, Dz. U. 2002, no 101 position 923)"

Administratorem dobrowolnie podanych danych osobowych jest AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-849) przy ul. Przybyszewskiego 47. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu rekrutacji. Podane dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się