Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Digital Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 14.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BETFAN sp. z o.o.

    Digital Manager

    Miejsce pracy: Warszawa

    Głównym celem stanowiska jest samodzielne planowanie i nadzór nad przeprowadzeniem kampanii digital, w odniesieniu do działań akwizycyjnych oraz retencyjnych firmy bukmacherskiej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna być otwarta na nowe technologię i innowację na rynku.

    Podstawowe obowiązki:

    • Planowanie oraz realizację kampanii akwizycyjnych przy współpracy z agencją marketingową,
    • Przygotowanie procesów sprzedaży za pośrednictwem narzędzia programmatic,
    • Koordynowanie działań w zakresie video i współpracy influencerami na youtube,
    • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi działami w firmie,
    • Analizowanie efektywności ruchu użytkowników w kanałach digital oraz ich optymalizacja,
    • Zarządzanie działaniami w zakresie kampanii odsłonowych i content marketingu,
    • Zarządzanie wewnętrzną siecią affiliacyjną,
    • Zarządzanie lejkiem akwizycyjnym w E-Commerce.

    Najważniejsze kompetencje zawodowe:

    • Doświadczenie w branży: digital, marketingu internetowego, e-commerce,
    • Znajomość technologii internetowych i trendów rynkowych,
    • Umiejętności analizowania danych, wyciągania wniosków i rekomendacji rozwiązań,
    • Wiedzy z zakresu: lead generation, marketing automation, afiliacji, sprzedaży zdalnej, analityki webowej i mobilnej,
    • Umiejętności z korzystania z narzędzi:  SEO/SEM, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console,
    • Mile widziana znajomość sportu.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe,
    • Doświadczenie zawodowe w dziale marketingu,
    • Znajomość technik i narzędzi marketingowych,
    • Dobra znajomość angielskiego.