Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Shoper S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Potwierdzasz również zapoznanie się z polityką przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.

Jeżeli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłych procesach rekrutacji, wówczas umieść  w CV następującą zgodę:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, umieszczonych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych i przekazanych w trakcie rekrutacji, przez Shoper S.A. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.  Wiem, że zgoda może zostać przeze mnie w każdej chwili odwołana, a szczegółowe zasady przetwarzania moich danych osobowych określa polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A.”.
 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji Shoper S.A. - link
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Shoper®

Digital Marketing Coordinator

Shoper®O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 25 kwi 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Digital Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Kraków
O nas: Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
 
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
 
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
 
 

Jeśli działania o charakterze performance marketingowym to twój konik to jesteś dobrym kandydatem
na to stanowisko.

Poszukujemy specjalisty, który obejmie obszar rozwijania nowych kanałów dotarcia do klientów,
monitorowania i optymalizowania tych, w których już prężnie działamy i wszystkie działania online
zepnie analityczną klamrą.

Na co dzień najbliżej będziesz pracować z osobami odpowiedzialnymi za reklamy Google i Facebook
Ads, SEO, UX Design oraz content.

Liczymy na kompetencje, dzięki którym poprowadzisz zainicjowane przez siebie projekty od chwili
pomysłu, poprzez jego egzekucję, aż po solidne podsumowanie i wnioski.


Będziesz odpowiadać za:

  • współtworzenie i wyznaczanie kierunków kampanii reklamowych online skierowanych na
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • współtworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii SEO we współpracy z agencją
  • pozyskiwanie subskrybentów newslettera
  • współtworzenie testów A/B na stronie i ulepszanie współczynników konwersji
  • bieżące monitorowanie efektywności kanałów pozyskiwania klientów, współczynników
  • konwersji oraz kosztów pozyskania ruchu / klientów
  • tworzenie raportów i dashboardów agregujących najważniejsze wskaźniki

Kompetencje, których szukamy:

  • biegła znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Data Studio
  • bardzo dobre zdolności analityczne
  • swoboda w poruszaniu się po arkuszach kalkulacyjnych i tworzeniu dashboardów
  • proaktywna postawa i determinacja do osiągania zakładanych rezultatów
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • niezbędne narzędzia pracy
  • szkolenia, konferencje
  • będziesz mieć realny wpływ na swoją pracę
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz.
    07.00-18.00
  • bezpłatny parking dla pracowników, parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5 - wierzymy że przerwa od pracy pozytywnie wpływa na
    pracownika
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny
    angielski, wyjścia integracyjne i inne…
Digital Marketing Coordinator
O nas: Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
 
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
 
Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
 
 

Jeśli działania o charakterze performance marketingowym to twój konik to jesteś dobrym kandydatem
na to stanowisko.

Poszukujemy specjalisty, który obejmie obszar rozwijania nowych kanałów dotarcia do klientów,
monitorowania i optymalizowania tych, w których już prężnie działamy i wszystkie działania online
zepnie analityczną klamrą.

Na co dzień najbliżej będziesz pracować z osobami odpowiedzialnymi za reklamy Google i Facebook
Ads, SEO, UX Design oraz content.

Liczymy na kompetencje, dzięki którym poprowadzisz zainicjowane przez siebie projekty od chwili
pomysłu, poprzez jego egzekucję, aż po solidne podsumowanie i wnioski.


Będziesz odpowiadać za:

  • współtworzenie i wyznaczanie kierunków kampanii reklamowych online skierowanych na
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • współtworzenie, wdrażanie i egzekwowanie strategii SEO we współpracy z agencją
  • pozyskiwanie subskrybentów newslettera
  • współtworzenie testów A/B na stronie i ulepszanie współczynników konwersji
  • bieżące monitorowanie efektywności kanałów pozyskiwania klientów, współczynników
  • konwersji oraz kosztów pozyskania ruchu / klientów
  • tworzenie raportów i dashboardów agregujących najważniejsze wskaźniki

Kompetencje, których szukamy:

  • biegła znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Data Studio
  • bardzo dobre zdolności analityczne
  • swoboda w poruszaniu się po arkuszach kalkulacyjnych i tworzeniu dashboardów
  • proaktywna postawa i determinacja do osiągania zakładanych rezultatów
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
  • niezbędne narzędzia pracy
  • szkolenia, konferencje
  • będziesz mieć realny wpływ na swoją pracę
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz.
    07.00-18.00
  • bezpłatny parking dla pracowników, parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS5 - wierzymy że przerwa od pracy pozytywnie wpływa na
    pracownika
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny
    angielski, wyjścia integracyjne i inne…

Ogłoszenie archiwalne