Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDigital Marketing & E-commerce Coordinator TISSOT
The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o.O firmie
- Marynarska 15, Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o.
Marynarska 15
Warszawa
The SWATCH GROUP Ltd., jeden z największych światowych producentów wysokiej jakości zegarków szwajcarskich, przedstawiciel na rynku polskim takich marek jak: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, ck, Swatch oraz Flik Flak, poszukuje do swojego biura The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. w Warszawie osoby na stanowisko:
Kim jesteśmy?
Marka Tissot, która aktualnie poszukuje osoby do swojego zespołu, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych szwajcarskich marek zegarkowych na świecie. Krzyż we fladze szwajcarskiej będącej częścią logo Tissot symbolizuje szwajcarską jakość i niezawodność, z których marka słynie już od 1853 roku. Ogólnoświatowy zasięg czyni z Tissot lidera sprzedaży w segmencie tradycyjnych szwajcarskich zegarków, każdego roku eksportującego ponad 4 miliony czasomierzy. Pionier jeśli chodzi o zastosowanie technologii dotykowej w zakresie zegarmistrzostwa oraz oficjalny chronometrażysta i partner wielu dyscyplin sportowych, m.in. ligi NBA, wyścigów kolarskich Tour de France, Giro d’italia, La Vuelta Espana, wyścigów motocyklowych MotoGP™ oraz FIM World Superbike czy wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak hokej na lodzie, szermierka i rugby.
Zakres obowiązków:
- Obsługa i rozwój platformy e-commerce dla marki, w tym realizacja kampanii sprzedażowych;
- Współtworzenie i realizacja strategii digitalowej marki na rynku polskim oraz zapewnienie spójności komunikacji online z globalną strategią marki;
- Planowanie i egzekucja kampanii internetowych oraz w social media dla marki oraz jej partnerów biznesowych (co-op);
- Optymalizacja obecności marki w internecie oraz rozwój sprzedaży online za pośrednictwem stron internetowych partnerów biznesowych zgodnie z wytycznymi marki;
- Uczestniczenie w prowadzeniu fanpage’a marki na Facebooku;
- Wdrażanie projektów specjalnych związanych z rozwojem e-commerce;
- Przygotowywanie raportów z zrealizowanych kampanii (realizacja KPI) oraz analiz służących do efektywnej komunikacji internetowej;
- Budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami;
- Zarządzanie budżetem digitalowym i jego optymalizacja (we współpracy z agencjami marketingowymi);
- Wspieranie i edukowanie zespołu oraz partnerów biznesowych w zrozumieniu narzędzi marketingu online oraz stałym podnoszeniu jakości prezentacji marki na stronach internetowych oraz profilach social media;
- Ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz centralą;
- Monitoring trendów i poszukiwanie nowych rozwiązań w komunikacji online.
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku, zdobyte w międzynarodowej organizacji, agencji digital lub domu mediowym;
- Umiejętność obsługi platform do zarządzania sklepem internetowym (Magento lub pokrewne);
- Doskonała znajomość specyfiki mediów społecznościowych i panujących trendów w komunikacji online;
- Znajomość i doświadczenie w prowadzeniu wielokanałowych kampanii digitalowych;
- Znajomość narzędzi analitycznych e-marketingu;
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałych kompetencji komunikacyjne i interpersonalne;
- Samodzielność i inicjatywa;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Doświadczenie w pracy w markach premium, luksusowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat;
- Możliwość rozwoju w ramach e-commerce w międzynarodowej organizacji;
- Pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, system kafeteryjny oraz naukę języka angielskiego;
- Swobodny dresscode.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych jest The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-674, Marynarska 15 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Ogłoszenie archiwalne