Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Marketing & E-Commerce Manager

Dobry HotelO firmie

Dobry Hotel

aleja Grunwaldzka 229/237

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

Digital Marketing & E-commerce Manager będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu internetowego grupy Dobry Hotel i budowanie marki firmy w kanałach online. Na co dzień będzie wspierać budowanie świadomości marki w Internecie, rozwój bezpośrednich i pośrednich kanałów sprzedaży oraz kampanii w mediach społecznościowych.

Zakres obowiązków

• Tworzenie i realizacja spójnej strategii budowania świadomości marki i komunikacji digitalowej w kanałach online

• Rozwój wszystkich stron internetowych z portfolio grupy Dobry Hotel , ich bieżąca aktualizacja i optymalizacja pod kątem SEO, generowanie treści w celu optymalizacji ruchu na stronie i konwersji online

• Planowanie, realizacja oraz pomiar skuteczności kampanii digitalowych (SEO/SEM) na rynkach we współpracy z agencjami zewnętrznymi i domami mediowymi

• Zarządzanie kanałami social media hoteli grupy Dobry Hotel (Facebook, Instagram, Tripadvisor i inne), tworzenie kampanii reklamowych i ich ciągła optymalizacja

• Bieżące raportowanie w zakresie celów i konwersji prowadzonych kampanii oraz ich ROI;

• Zarządzanie kampaniami E-Mail Marketing /newsletter

• Regularne audyty jakości treści i zdjęć hotelu we wszystkich kanałach dystrybucji online;

• Bieżąca analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce

• Udział w projektach rozwojowych związanych ze sprzedażą internetową w oparciu o własne i zewnętrzne rozwiązania informatyczne

• Rozwój programu lojalnościowego grupy Dobry Hotel

• Opracowywanie strategii sprzedaży online w kanałach własnych i zewnętrznych

• Inicjowanie, kreowanie i koordynowanie ofert okolicznościowych, sezonowych, regionalnych dedykowanych do sprzedaży online poprzez własną stronę internetową oraz strony pośredników

• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Zarządzania Przychodami w celu optymalizacji sprzedaży online

• Analizowanie współpracy oraz rekomendowanie współpracy z pośrednikami online

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics oraz, ewentualnie, innych systemów analityki internetowej

  • Doświadczenie w tworzeniu raportów niestandardowych, segmentów niestandardowych, celów i ścieżek konwersji

  • Znajomość Google Ads na poziomie, co najmniej, średnio-zaawansowanym. Umiejętność tworzenia raportów niestandardowych, liczenia konwersji, optymalizacji budżetów

  • orientacja w rynku reklamy internetowej poparta doświadczeniem przeprowadzonych kampanii. Znajomość podstawowych modeli rozliczeń CPC, CPA, CPM

  • Znajomość zasad SEO, poparta doświadczeniem w optymalizacji konkretnych stron (całych lub konkretnych produktów). Mile widziana znajomość narzędzi takich jak Google Search Console, Senuto itp.

  • Ogólne doświadczenie z marketingiem internetowym – e-mail marketing, kampanie reklamowe na systemach takich jak Facebook Ads, Google Hotel Ads i innych

  • znajomość Excel na poziomie, co najmniej, podstawowym – umiejętność przetworzenia surowych danych źródłowych – filtrowane, tworzenie wykresów. Mile widziana podstawowa umiejętność korzystania z tabel przestawnych

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodne prowadzenie rozmowy z przedstawicielami zagranicznych dostawców rozwiązań stosowanych w biznesie

Mile widziane

  • Podstawowa znajomość HTML

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów e-Commerce, we współpracy z partnerami zewnętrznymi – budowa stron internetowych, landing page, budowa dedykowanych aplikacji mobilnych lub POS;

  • Doświadczenie z testowaniem A/B i narzędziami optymalizacji stron

  • Doświadczenie na rynku hotelarskim lub pokrewnym

To oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia

  • Umowę o pracę lub B2B

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w grupie hotelowej o ugruntowanej pozycji rynkowej

  • Możliwość korzystania z ofert hoteli sieci na preferencyjnych warunkach

  • Ofertę ubezpieczenia grupowego na życie PZU

  • Otwartość na innowacyjne pomysły i rozwiązania, możliwość realizowania ambicji zawodowych

  • Stałe poszerzenie wiedzy - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne