Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Marketing Manager

ENTELO Sp. z o.o.O firmie

  • Przemysłowa 24
    Płock, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

ENTELO Sp. z o.o.

Przemysłowa 24

Płock

Multimy.pl to pierwsza w Polsce platforma zakupowa typu marketplace dedykowana dla instytucji edukacyjnych będąca nowym projektem firmy Entelo. Poszukujemy freak'ów, którzy wniosą do zespołu pozytywną energię i masę kreatywnych pomysłów :) Jeżeli chcesz wziąć udział przy rewolucji branży edukacyjnej zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!

Digital Marketing Manager

Jako Digital Marketing Manager w zespole Multimy będziesz odpowiedzialny/a za budowanie popularności oraz kreowanie wizerunku nowo powstałej marki na rynku zaopatrzenia jednostek edukacyjnych. Twoim zadaniem będzie tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej opartej o współpracę z zewnętrznymi firmami. Głowa pełna pomysłów i determinacja w ich realizowaniu to cechy, które będą Ci potrzebne.

 

Zakres obowiązków:

  • Udział w opracowaniu strategii marketingowej i sprzedażowej.
  • Planowanie, realizacja we współpracy z firmami zewnętrznymi i analiza:
    • strategii content marketingowej
    • strategii marketing automation
    • kampanii digitalowych (Google, Youtube, Facebook, Instagram, LinkedIn)
    • kampanii offline (targi branżowe, kongresy edukacyjne, konferencje edukacyjne, czasopisma branżowe)
  • Wyszukiwanie i kreowanie nowych kanałów pozyskania klienta.
  • Zarządzanie budżetami marketingowymi (wybór partnerów, optymalizacja działań, kontrola i analiza).
  • Analiza wskaźników marketingowych (ROI, ROAS, CPC, CPA, CPx itp.).
  • Rozwój platformy pod kątem użyteczności i konwersji.
  • Analiza konkurencji na poziomie wyróżników i komunikacji marketingowej.
  • Przygotowywanie we współpracy z agencjami zewnętrznymi materiałów reklamowych wspierających kampanie.
  • Przygotowywanie raportów z wynikami działań marketingowych i propozycjami działań mogących je poprawić.
  • Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży oraz zespołem technicznym.

Wymagania:

  • Minimum 2-3 letnie udokumentowane doświadczenie marketingowe w branży eCommerce.
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków.
  • Umiejętność strategicznego myślenia i liderowania zespołem.
  • Znajomość zasad działania komunikacji marketingowej.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze eCommerce.
  • Znajomość trendów w obszarze Digital Marketing.
  • Znajomość Excela na podstawowym poziomie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Innowacyjne podejście i głowa pełna pomysłów.
  • Znajomość zakresu działania SEO i SEM.
  • Praktyczna znajomość Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, FB Manager. Reklam, Linkedin Manager Kampanii.
  • Chęć rozwoju osobistego i zawodowego.

Oferujemy:

  • Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań.
  • Aktywny udział w rozwoju projektu.
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej w szybko rosnącej branży eCommerce.
  • System premiowy.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B.
  • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.

Ogłoszenie archiwalne