Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Digital Marketing Manager

Solid Bridge Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Menedżer

Our Client is an international company operating within B2B and B2C providing numerous customer with an innovative portfolio of products and services.

In order to manage the continuous growth our Client is seeking to recruit Digital Marketing Manager with responsibility for generating and managing all types of traffic (organic, paid and owned) as well as converting it to marketing and sales qualified leads.

Digital Marketing Manager
Numer ref.: Nr Ref: SBS/24/615/DIGITAL

Duties and Responsibilities:

  • Develop and execute digital plans and work effectively with the marketing team to share strategies, priorities, plans and needs across all digital channels
  • Lead and develop team of digital marketing specialists
  • Manage B2B and B2C digital marketing activities and campaigns (SEM, Social, Affiliate, Programmatic, SEO & Content Marketing) with focus on sales results
  • Manage integrated digital campaigns: Strategy & Targeting, Content Creation, Media Plans, Touchpoints and Traffic/Conversion
  • Create and maintain the corporate website and new websites/apps related to company products and services
  • Analyze and supervise KPIs and different measurements that will be used to assess the impact of digital campaigns
  • Identify opportunities and drive digital innovation projects that will help business to grow
  • Identify and prioritize initiatives that improve the digital customer experience
  • Drive performance analysis with a focus on optimizing and continually improving ROI.
  • Work with the local stakeholders to define and manage the digital budget to ensure effective use of digital agency support and productivity of all digital investment
 

Profile description:

  • Educated to university degree (marketing / business)
  • 8-10 years of professional experience gained by working in online / digital / e-commerce environment
  • Proficient and passionate about digital marketing, covering all main channels (SEM, Social, Programmatic, Affiliate, SEO & Content Marketing)
  • Knowledge of current digital trends (performance marketing, transformation, UX), digital analytics, data/insights
  • Analytical mind-set and ability to make decisions based on complex data; results-oriented with a good understanding of digital KPIs
  • Very good communication skills both in Polish and English
  • Good communication, negotiation and presentation skills
  • Prioritization abilities, time management, ability to work under time pressure
 

Interested candidates should send full CV quoting relevant reference number to [email protected]

 

W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV w firmie Solid Bridge Solutions Sp. z o.o. oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.”

Ogłoszenie archiwalne