RTB House

Digital Marketing Manager

RTB HouseO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    7 Marzec 2020
  • Specjalista
RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach na algorytmach Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
 
 Założona w 2012 roku, firma RTB House zatrudnia ponad 500 specjalistów w biurach na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
 
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Digital Marketing Manager

Aktualnie do naszej wewnętrznej komórki R&D (AI Marketing Lab) szukamy Digital Marketing Managera - osoby, która skupi się na przeprowadzaniu kampanii promujących serwisy i aplikacje mobilne RTB House, by pozyskać nowych, jak i umacniać zaangażowanie już aktywnych użytkowników.


Twoje zadania:

  • opracowanie i koordynacja kampanii promujących serwisy i aplikacje mobilne firmy (z wykorzystaniem mediów społecznościowych, kampanii display i innych);
  • opracowanie i koordynacja testów A/B, by sprawdzać zmiany i usprawnienia wprowadzane w aplikacjach;
  • proponowanie usprawnień w wykorzystywanych wewnętrznych narzędziach analitycznych RTB House;
  • prowadzenie innych projektów i działań budujących wzrost liczby nowych instalacji i zaangażowania dotychczasowych użytkowników;
  • bieżące raportowanie prowadzonych działań.

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości narzędzi do analizy i optymalizacji stron oraz kampanii marketingowych (w tym narzędzi Google: Analytics, Tag Manager, Ads);
  • doświadczenia w ewaluacji i optymalizacji kampanii (preferowane środowisko mobilne);
  • doświadczenia w prowadzeniu testów A/B i analizowaniu wyników;
  • doskonałych umiejętności analitycznych;
  • kreatywności i przejawiania inicjatywy w szukaniu nowych rozwiązań;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii e-mail marketingowych;
  • podstawowa znajomość programowania (m.in. JavaScript);
  • znajomość platform MMP (np. AppsFlyer, Firebase);
  • znajomość SEO/SEM.

W zamian oferujemy:

  • udział w jednym z najciekawszych projektów branży online w Polsce i jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie;
  • możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie RTB - najszybciej i najlepiej rozwijającym się obszarze reklamy internetowej;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • rozwój zawodowy w obszarze kampanii marketingowych online;
  • pracę w zespole pasjonatów (osób technicznych i nie tylko) chętnie dzielących się wiedzą;
  • bycie częścią zespołu Research & Development, skupiającego się na strategicznych projektach z obszaru sztucznej inteligencji (AI).
RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach na algorytmach Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
 
 Założona w 2012 roku, firma RTB House zatrudnia ponad 500 specjalistów w biurach na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
 
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Digital Marketing Manager

Aktualnie do naszej wewnętrznej komórki R&D (AI Marketing Lab) szukamy Digital Marketing Managera - osoby, która skupi się na przeprowadzaniu kampanii promujących serwisy i aplikacje mobilne RTB House, by pozyskać nowych, jak i umacniać zaangażowanie już aktywnych użytkowników.


Twoje zadania:

  • opracowanie i koordynacja kampanii promujących serwisy i aplikacje mobilne firmy (z wykorzystaniem mediów społecznościowych, kampanii display i innych);
  • opracowanie i koordynacja testów A/B, by sprawdzać zmiany i usprawnienia wprowadzane w aplikacjach;
  • proponowanie usprawnień w wykorzystywanych wewnętrznych narzędziach analitycznych RTB House;
  • prowadzenie innych projektów i działań budujących wzrost liczby nowych instalacji i zaangażowania dotychczasowych użytkowników;
  • bieżące raportowanie prowadzonych działań.

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości narzędzi do analizy i optymalizacji stron oraz kampanii marketingowych (w tym narzędzi Google: Analytics, Tag Manager, Ads);
  • doświadczenia w ewaluacji i optymalizacji kampanii (preferowane środowisko mobilne);
  • doświadczenia w prowadzeniu testów A/B i analizowaniu wyników;
  • doskonałych umiejętności analitycznych;
  • kreatywności i przejawiania inicjatywy w szukaniu nowych rozwiązań;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii e-mail marketingowych;
  • podstawowa znajomość programowania (m.in. JavaScript);
  • znajomość platform MMP (np. AppsFlyer, Firebase);
  • znajomość SEO/SEM.

W zamian oferujemy:

  • udział w jednym z najciekawszych projektów branży online w Polsce i jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie;
  • możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie RTB - najszybciej i najlepiej rozwijającym się obszarze reklamy internetowej;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • rozwój zawodowy w obszarze kampanii marketingowych online;
  • pracę w zespole pasjonatów (osób technicznych i nie tylko) chętnie dzielących się wiedzą;
  • bycie częścią zespołu Research & Development, skupiającego się na strategicznych projektach z obszaru sztucznej inteligencji (AI).

Ogłoszenie archiwalne